וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: צמד של סטיבן ג'רארד שלח את ליברפול לסיבוב הרביעי

שלושה ימים לאחר ההודעה על עזיבתו בקיץ הקרוב, הצליח קפטן המייטי רדס לכבוש פעמיים ולסדר לקבוצה שלו 1:2 על ווימבלדון בחוץ. טוטנהאם שמטה יתרון, סיימה ב-1:1 בברנלי ותשחק מולה שוב

סטיבן ג'רארד שחקן ליברפול. GettyImages
עוזב? רק בתום העונה. ג'רארד/GettyImages

הסיבוב השלישי בגביע האנגלי, לפחות המשחקים בסבב המשחקים הראשון, נגמר הערב (שני) עם שני משחקים. ליברפול ניצחה 1:2 את ווימבלדון עם צמד של לא אחר מאשר סטיבן ג'רארד, בעוד טוטנהאם התקשתה לחזור לקרקע מהניצחון הענק על צ'לסי וסיימה ב-1:1 מול ברנלי ותצטרך לארח אותה בווייט הארט ליין למשחק גומלין.

כמו כן, נערכה הערב הגרלת הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי. המשחקים הבולטים הם:
צ'לסי - מילוול/בראדפורד סיטי
קיימברידג' יונייטד - מנצ'סטר יונייטד
ברייטון - ארסנל
מנצ'סטר סיטי - מידלסבורו
אסטון וילה - בורנמות'
טוטנהאם/ברנלי - לסטר סיטי
סאות'המפטון/איפסוויץ' טאון - קריסטל פאלאס
דונקאסטר רוברס/בריסטול סיטי - אברטון/ווסטהאם

נאסר צ'אדלי שחקן טוטנהאם. GettyImages
שער היתרון שלו לא החזיק מעמד. צ'אדלי/GettyImages

ווימבלדון - ליברפול 2:1

רק לפני שלושה ימים הודיע סטיבן ג'רארד שיעזוב את אנפילד בקיץ אחרי 17 עונות בבוגרים של המייטי רדס. כאמור, שלושה ימים חלפו וקפטן ליברפול חזר לדבר במקום בו הוא הכי אוהב לדבר: על המגרש. סטיבן ג'רארד כבש צמד וסידר לליברפול 1:2 על ווימבלדון מהליג 2, שהיא הרביעית בהיררכיה באנגליה.

ליברפול כבשה את הראשון כבר בדקה ה-12. חאבי מנקיו הגביה מאגף ימין ומצא את הראש של ג'רארד, שנגח פנימה את ה-0:1. כעבור 24 דקות מצאה הקבוצה הביתית את השוויון המפתיע. קרן של ווימבלדון פגשה דווקא את ראשו של ממאדו סאקו והגיעה למשקוף. זה חזר לאדבאיו אקינפנוואה, שמול שער ריק דחק פנימה את השער שסידר לו תהילת עולם. המייטי רדס לא הרפו ובדקה ה-62 מצאו את שער הניצחון. כדור חופשי של סטיבי ג'י מ-23 מטר נעצר בחיבורים של ווימבלדון כדי לקבוע 1:2 ולשלוח את ליברפול לסיבוב הרביעי, שם היא תארח את בולטון.

ברנלי - טוטנהאם 1:1

לאחר ה-3:5 המרהיב מול צ'לסי, לא הצליחו התרנגולים להמשיך במומנטום גם בגביע. נאסר צ'אדלי דווקא נתן להם שער יתרון בדקה ה-56, אבל שער שוויון של סם ווקס (73) קבע 1:1 בין טוטנהאם לברנלי וההתמודדות בין השתיים תוכרע בווייט הארט ליין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פליפה אנדרסון שחקן לאציו. GettyImages
ניצחון נהדר. אנדרסון/GettyImages

לאציו - סמפדוריה 0:3

המחזור ה-17 בליגה האיטלקית יצא כבר היום לדרך. המשחק שהוציא את המחזור הראשון של 2015 לדרכו היה בין לאציו לסמפדוריה. הקבוצה מהבירה ניצחה בקלות 0:3. מרקו פארולו כבש את השער הראשון בדקה ה-38, השני הגיע אחרי שלוש דקות, כשהכובש הפעם היה פליפה אנדרסון. השער השלישי הגיע בדקה ה-66 כשהכובש היה פיליפ דג'ורדג'ביץ' לאחר בישול של אנדרסון. בעקבות הניצחון, עלתה לאציו אל המקום השלישי עם 30 נקודות, בעוד סמפדוריה חמישית עם 27.

* פריס סן ז'רמן הביסה 0:3 את מונפלייה בחוץ ועלתה לשמינית גמר הגביע. קלמן שאנטום כבש את הראשון בדקה ה-63, זלאטן איברהימוביץ' הכפיל את התוצאה בדקה ה-79 ולוקאס השלים את הניצחון דקה בתוך תוספת הזמן.

* קורדובה ניצחה 0:2 את גרנאדה משערים של נביל גילאס (16) ופלורין אנדונה (44).

* במסגרת המחזור ה-19 בסקוטלנד ניצחה סלטיק 0:2 את קילמרנוק וצימקה את הפער מאברדין שבפסגה לנקודה. ניר ביטון פתח והשלים 90 דקות, בירם כיאל לא נכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully