וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדב זילברשטיין: "מיטשל וואט עשה הופעת בכורה חלומית"

5.1.2015 / 23:45

מאמן עירוני נס ציונה שמח מאוד לקבל בחזרה את שחקן הפנים שלו, שהצטיין בניצחון על אשדוד. רועי חגאי על הניצחון מול גלבוע/גליל: "ההפסד בגביע השפיע עלינו לטובה. אנחנו רוצים לצאת מהתחתית"

one

בוידאו: תקציר הניצחון של נס ציונה על אשדוד

עירוני נהריה המשיכה במומנטום הערב (שני), כשניצחה את הפועל גלבוע/גליל עליון 74:76. "ההפסד בגביע השפיע עלינו לטובה כי ירדנו לקרקע אחרי הניצחונות על ירושלים והפועל, והפסדנו לקבוצה צנעוה שרצתה יותר", אמר רועי חגאי. "זה החזיר אותנו לתלם כדי לבוא כאנדרדוג ולהלחם ולהשיג את הניצחון בשיניים. שבוע הבא יש את מכבי תל אביב וזה חגיגה לעיר והאולם יהיה מפוצץ, נבוא להינות. אנחנו אנדרדוג מול אלופת אירופה. אנחנו לא מדברים על לברוח מהתחתית או להשיג פלייאוף, באים כל ראשון ומסתכלים על ראשון הבא, כל קבוצה יכולה להשיג ריצה. אנחנו רוצים לצאת מהתחתית. לא מסתכלים על הטבלה אלא להשיג הכי הרבה ניצחונות שאפשר".

קבוצה שמחה נוספת מהערב הזה היא עירוני נס ציונה, שדרסה את מכבי אשדוד 74:94. "לקחתי פסק זמן באמצע הרבע הראשון ואמרתי לשחקנים - כדאי שתתחילו לשמור, מי שרוצה לשחק שיתחיל לשמור", אמר נדב זילברשטיין. "החבר'ה הרימו את הרמה שלהם מאוד, קיבלנו בשלושה רבעים 43 נקודות, עמדנו במטרה שזה לקבל פחות מ-75 נקודות. זה כל הסיפור, לא שמרנו טוב עד היום. אנחנו צריכים שתהיה לזה המשכיות. החבר'ה הבינו שההגנה תגרום לנו להיות קבוצה יותר טובה. אנחנו צריכים להיות יותר טובים. אין ספק שמיטשל וואט עשה פה היום בכורה חלומית. אנחנו יודעים מי הוא ולא סתם הבאנו אותו. יש לו חלק בזה שההגנה שלנו נראתה יותר טוב. זה מתחיל בעבודה של כולם, היה לו חלק שווה בזה".

המאמן המפסיד ליאור ליובין אמר: "לצערי זה מה שקרה לנו בראשון לפני שבועיים, צריך למצוא פיתרון למה גורם לנו לאבד את הביטחון. אנחנו מתחילים את המשחקים טוב, ואז מפסיקים לשחק ומאבדים ביטחון, נצטרך למצוא לזה פיתרון. נצטרך את התמיכה של הקהל".

ג'קי קרמייקל, מנקודות האור הבודדות של ראשון לציון בהפסד למכבי חיפה אמר בסיום: "זה היה משחק מאוד אינטנסיבי, נלחמו קשה והובלנו במחצית. אבל פציעות של טוני (יאנגר) וג'רמיס (סמית') הקשו עלינו והוציאו אותנו קצת מריכוז שעלה לנו בנקודות חשובות. למרות ההפסד, אנו מסתכלים קדימה למשחק הבא מול נס ציונה שחשוב לנו מאוד".

בצד המנצח, אמר וויל גרייבס: "היינו חייבים לעשות מאמץ הגנתי ולהתרכז אחרי המחצית הראשונה. המאמן אמר לנו במחצית שהשקענו מאמץ גם במחצית הראשונה, אבל לא התרכזנו מספיק כדי להיות בעמדה הנכונה בכל מהלך. יש לנו את הביטחון בעצמנו לבצע קאמבק במחצית השנייה דרך מלחמה, והשתמשנו במחצית השנייה ביכולת הקבוצתית שלנו וביטחון שיש לנו, התרכזנו והשגנו את הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully