וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו אייסטרן: "אנחנו קבוצה פחות טובה מקרית שמונה כרגע"

5.1.2015 / 23:02

אחרי התיקו עם באר שבע, מאמן מכבי תל אביב הודה: "צריך להשתפר כדי לקחת אליפות". ערן זהבי: "היינו הרבה יותר טובים מבאר שבע. הם באו לסגור, אנחנו באנו לנצח. חבל שהחמצתי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

קרב הצמרת המרתק בין מכבי תל אביב והפועל באר שבע הסתיים הערב (שני) ב-0:0 בבלומפילד, אחרי 90 דקות מלאות באירועים ורגעים שנויי מחלוקת. קרלוס גרסיה לא קיבל אדום מארז פפיר (35) וטל בן חיים לא זכה לשריקה לפנדל (49) אבל בדקה ה-79 הצהובים כן קיבלו פנדל אחרי עבירה על ערן זהבי. מלך השערים ניגש לבעיטה בביטחון מלא, אך נעצר על ידי אוסטין אג'ידה המצוין, ומשם הדרך לחלוקת הנקודות היתה קצרה. האלופה רחוקה כעת ארבע נקודות מקרית שמונה שבפסגה.

"ברור שזה מאכזב, תמיד אנחנו מנסים לשחק כדי לנצח", אמר פאקו אייסטרן בסיום. "ידענו בהתחלה שזה יהיה משחק קשה, ניסינו לשבור את ההגנה שלהם עם שחקני התקפה נוספים, אבל לא הצלחנו". המאמן נשאל האם העובדה שלא הצליח לנצח עדיין את קרית שמונה ובאר שבע אומרת שקבוצתו פחות טובה מהן, והשיב: "כרגע לא, אנחנו לא יותר טובים, הטבלה מראה שכרגע, קרית שמונה היא הקבוצה הטובה בליגה ואנחנו צריכים להשתפר כדי לקחת אליפות. עדיין יש עוד חמישה חודשים, ונילחם על זה".

ערן זהבי: "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה. היינו הרבה יותר דומיננטיים מבאר שבע וחבל שלא הצלחנו להבקיע. החמצתי פנדל ואני לוקח את האחריות - יכולתי לשנות את המשחק. הבקעתי הרבה פנדלים ברציפות, אבל היום זה נעצר. המשחק לא נראה כמו משחק בין שתי קבוצות צמרת שניסו לנצח - הם באו לסגור ואנחנו ניסינו לנצח, אבל היו לנו החמצות שלא מתאימות לנו. היינו הרבה יותר טובים מהם".

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"ברור שזה מאכזב". פאקו/קובי אליהו
sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully