וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "רוצה להמשיך לעשות את מה שעשיתי עד עכשיו"

הסרבי יפתח את עונת 2015 בטורניר דוחא מול בן ארצו דושאן לאיוביץ' והתייחס במסיבת עיתונאים למטרותיו לשנה החדשה. בריסביין: קרולינה פלישקובה ניצחה 6:4, 6:7 (7), 4:6 את אזרנקה

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
מוכן לשנה החדשה. דג'וקוביץ'/GettyImages

עולם הטניס מתחיל להתעורר והשחקנים הטובים בעולם מתחילים להיכנס לעניינים. המשחק המסקרן ביותר נערך היום (שני) בבריסביין. אחת הטניסאיות המתקדמות של השנה שעברה, קרולינה פלשיקובה (23 בעולם), הצליחה לעלות לסיבוב השני לאחר 6:4, 6:7 (7), 4:6 דרמטי מאוד מול ויקטוריה אזרנקה, שהידרדרה עד המקום ה-42 בעולם אחרי הפציעה ממנה סבלה בעונה שעברה. המשחק ארך שלוש שעות ועוד 13 דקות. באותו טורניר גם סאבין ליזיקי (27) סיימה את דרכה בסיבוב הראשון למרות שלקחה את המערכה הראשונה 0:6. היא הפסידה 0:6, 7:5, 6:4 לירוסלבה שבדובה הקזחית, המדורגת 66 בעולם. אנג'ליק קרבר הגרמנייה (9) ניצחה 4:6, 3:6 את קרולין גרסיה הצרפתייה (36).

בטורניר שנג'ן בסין סימונה האלפ, המדורגת ראשונה בטורניר ושלישית בעולם, נאלצה לעבוד קשה כדי לנצח 6:4, 4:6, 3:6 את אניקה בק הגרמנייה (55). פטרה קביטובה (4 בעולם) ניצחה בקלות 3:6, 1:6 את יינג יינג דואן הסינית (117). בטורניר אוקלנד, אנה קוניוך הקרואטית בת ה-17 המדורגת 99 בעולם הביסה 2:6, 1:6 את מונה בארתל (41). דניאלה האנטוחובה ניצחה 3:6, 2:6 את שרה אראני.

בגברים, רישאר גאסקה הצרפתי (26 בעולם) עלה לסיבוב השני בטורניר דוחא לאחר 3:6, 5:7 על פאבלו אנדוחאר (41). בטורניר צ'נאי בהודו עלה בורנה צ'וריץ' (95) לסיבוב השני עם 2:6, 2:6 על רובין האסה ההולנדי (80).

מי שייכנס מחר לפעילות הוא נובאק דג'וקוביץ'. הסרבי, המדורג במקום הראשון בעולם, ישחק בדוחא מול דושאן לאיוביץ' בדרבי סרבי מסקרן. "הולכת להיות עונה מעניינת מאוד, אני מאמין. יש קבוצה איכותית מאוד של שחקנים שמסוגלים להגיע לטופ. אני מחכה לראות איפה המשחק שלי נמצא כרגע", אמר נולה לקראת המשחק, "מבחינה מקצועית, אני מנסה למצוא את האיזון בחיים, את העקביות, הכוח הפיזי, היציבות המנטאלית ולהמשיך עם הרוטינות שלי.

"אני עדיין רוצה להמשיך לעשות את מה שעשיתי עד עכשיו, כי יש לי סיבה מספיק טובה להאמין שזה משהו נכון. אני מקווה להישאר בטופ של המשחק. אם אתה רוצה להיות במקום הראשון בעולם, אתה צריך להיות בשיא שלך באירועים הגדולים, בעיקר בטורנירי גרנד סלאם, ואתה חייב לנצח באחד או שניים מהם לפחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully