וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 6.1: מנצ'סטר סיטי חושקת במסי והגישה הצעה על בוני

אלופת אנגליה מצטרפת לצ'לסי במרדף אחרי כוכב ברצלונה ומוכנה לשלם כ-30 מיליון ליש"ט לסוונסי על ווילפריד בוני. סאות'המפטון מעוניינת בשני שחקני נבחרת הולנד. כל השמועות וההעברות

העברות

* מארק שוורצר, השוער האוסטרלי הנהדר, עבר מצ'לסי ללסטר.

* מאורו סראטה, החלוץ הארגנטינאי בן ה-27 שלא מצא את מקומו בווסטהאם, הושאל לחצי עונה לק.פ.ר וינסה לסייע לה לשרוד בפרמיירליג.

* השוער הצעיר קפה אריסבלאגה (20) הושאל מאתלטיק בילבאו לפונפרדינה. קפה נחשב לשוער העתיד של הקבוצה הבאסקית.

* הבלם התמיר פיליפ וולשייד (25) עבר בהשאלה מבאייר לברקוזן הגרמנית לסטוק סיטי האנגלית.

* מלאגה החתימה את בלם נבחרת בלארוס, איגור פיליפנקו. הבלם בן ה-26 הצטרף מבאטה בוריסוב וחתם לשנתיים וחצי.

* החלוץ לאס באנגורה הושאל מראיו וייקאנו לגרנאדה. הגינאי בן ה-22 צבר 16 דקות משחק בלבד העונה וינסה לקבל יותר הזדמנויות בקבוצתו החדשה.

* גנואה השאילה לוורונה את הקשר לאנדרו גרקו (28) עד סוף העונה. זו תהיה הקדנציה השנייה שלו בקבוצה.

* מיינץ השאילה לסט. פאולי מליגת המשנה את הקשר האחורי יוליאן קוך. השחקן בן ה-24 גדל בבורוסיה דורטמונד ושיחק בעבר בנבחרת הצעירה של גרמניה.

* פארמה שמסובכת בתחתית הליגה האיטלקית, צירפה בהעברה חופשית את הקשר האחורי אנדי לילה (28). האלבני הגיע מפאס יאנינה היוונית.

* השוער השבדי יוהאן דאלין חזר לסקנדינביה אחרי שנה בגנצ'לרביליהי הטורקית. הוא חתם במיטיולנד עד קיץ 2018 אחרי שהדנים שילמו עליו 750 אלף יורו.

* רוג'ר אספינוסה עבר בהעברה חופשית לספורטינג קנזס סיטי מה-MLS.

ווילפריד בוני שחקן סוונסי. GettyImages
הצעת ענק. בוני/GettyImages

שמועות

* ב'טוטו ספורט' מדווחים היום שמנצ'סטר יונייטד הגישה הצעה רשמית עבור מאטס הומלס, בלמה של בורוסיה דורטמונד ונבחרת גרמניה.

* אחרי הדיווחים על כך שצ'לסי מעוניינת בליאו מסי, באנגליה טוענים שגם מנצ'סטר סיטי חושקת בכוכב ברצלונה ומתכננת להגיש לו הצעה מפתה במיוחד.

* ווסלי סניידר ממשיך להיות על הכוונת של הקבוצות באירופה ועל פי דיווח בדיילי מייל האנגלי סאות'המפטון מעוניינת מאוד בקשר גלאטסראיי ומתכוונת להיאבק עם יובנטוס על השחקן ששוויו מוערך ב-11.5 מיליון יורו.

* באיטליה מדווחים שאיניאציו אבאטה, המגן הימני של מילאן סיכם עם המועדון על הארכת חוזהו לשלוש שנים נוספות. חוזהו המקורי של אבאטה יפוג ביוני הקרוב.

* על פי דיווח בטלגרף האנגלי, ווילפריד בוני חלוצה הלוהט של סוונסי אמר לראשי המועדון שהוא רוצה לעבור למועדון שמשחק בליגת האלופות וצפוי לעזוב בחלון ההעברות הנוכחי כשהמועמדות הבולטות להחתימו הן מנצ'סטר סיטי וריאל מדריד. ב"סקיי ספורטס" טענו כי סיטי כבר הגישה הצעה בסך 30 מיליון ליש"ט והחלה במגעים עם סוונסי.

* סאות'המפטון של רונאלד קומאן מעוניינת לחזק את ההגנה שלה בחלון ההעברות ועל פי הדיווחים באנגליה הקדושים מתכוונים להגיש הצעה לבלם פורטו ונבחרת הולנד ברונו מרטינס אינדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully