וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול: "הם חזרו משום מקום". בוקולי: "המשחק היה בידיים שלנו"

4.1.2015 / 22:25

במכבי חיפה התאכזבו מהתיקו במושבה וזעמו על השופט ליאני ששרק לפנדל מפוקפק, אך המאמן הבהיר: "זה חלק מהמשחק". סילבס עשוי לשמש כעוזרו. בר און: "חזרנו מפיגור בצורה הירואית"

קובי אליהו

גם שינוי המאמן לא מועיל בינתיים למכבי חיפה, שהערב (ראשון) איבדה יתרון של שני שערים במושבה וסיימה ב-2:2 מאכזב מאוד מבחינתה מול הפועל פתח תקוה. הירוקים הוליכו משערים של עידן ורד (4) וחן עזרא (25) אבל הורידו הילוך ונענשו עם שער של עומרי אלטמן (62) ופנדל מפוקפק מאוד של גיא דיין (68).

במכבי חיפה כמובן זעמו מאוד על השיפוט של לירן ליאני, ארבעה ימים אחרי ששרקו נגדם לפנדל שנוי במחלוקת גם בגמר גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב. "שבוע אחר שבוע השופטים דופקים אותנו", אמרו במועדון. יחד עם זאת, השחקנים בחרו לבקר דווקא את היכולת. אחד מהם אמר: "גם בלי השופט היינו סופגים. הקבוצה לא מספיק טובה".

בינתיים, במכבי חיפה ממשיכים לחפש עוזר מאמן למרקו בלבול, כאשר לוואלה! ספורט נודע כי מי שהוזכר כמועמד לאייש את התפקיד הוא חיים סילבס, שפוטר היום מאימון הפועל רעננה. סילבס נמנה על חבריו של בלבול וגדל במכבי חיפה.

ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
עוד ערב מתסכל. ויאם עמאשה/קובי אליהו

מרקו בלבול המאוכזב אמר לאחר משחקו הראשון בליגה כמאמן מכבי חיפה: "אתה מוביל 0:2 וכמעט עושה 0:3, ואז משום מקום הם חזרו ל-2:2. זה מאכזב, אבל זה חלק מהמשחק. נמשיך לעבוד קשה, עם סבלנות, כדי למצוא את ההרכב הנכון והאיזונים הנכונים. אני בטוח שזה יצליח בסוף. יש לנו יותר מדי איבודי כדור בתוך המשחק, אנחנו לא מספיק מאוזנים, אבל לאט לאט אני אנתח את הדברים, נבדוק, נעבוד קשה ונשתפר. יש פה סגל טוב עם הרבה שחקנים מוכשרים ואני בטוח שיהיה בסדר".

על השיפוט: "לא התלוננתי בגמר ביום רביעי ולא אתלונן גם הפעם. כולם רואים, אני לא ראיתי מה היה. טעויות שיפוט הם חלק מהמשחק, זה קורה, אבל אנחנו לא צריכים להתייחס לזה".

על החיזוק בינואר: "כמאמן אני תמיד רוצה לשפר דברים. נתחזק, אבל עדיין לא החלטתי באיזה עמדות. אם לא נמצא, יש לנו בסיס מצוין ונסתדר איתו. המטרה היא לחזק את הקבוצה".

גוסטבו בוקולי הוסיף: "הולך לנו קשה, זה בטוח, אבל לא צריך להרים את הידיים. המשחק כבר היה בידיים שלנו, פספסנו, אבל צריך להמשיך. זה המצב הכי קשה כי זה מה שקורה עכשיו. צריך לעשות הכול כדי לצאת מהמצב הזה".

עוד באותו נושא

צפו בתקציר: הפועל פתח תקוה ומכבי חיפה נפרדו ב-2:2

לכתבה המלאה
מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
רוצה חיזוק. מרקו בלבול/קובי אליהו

בצד השני, עידן בר און היה מרוצה: "התחלנו את המשחק בצורה גרועה מאוד, היינו מאוד חשופים ויכולנו לקבל עוד גול או שניים. הגבנו בשינוי מערך והיינו הרבה יותר טובים. המחצית השנייה הייתה קצבית, עם הרבה התקפות מעבר. בסך הכול, אני מאוד מרוצה מהנקודה. יש כאן מגמה חיובית, התחזקנו מאוד מבחינה מנטאלית. אני מאמין שהמגמה הזו גם תלך ותתחזק. חזרנו פה מפיגור בצורה הירואית מול קבוצה עם סגל שחקנים פנטסטי".

על כך שקיבל פנדל שלא היה, שבוע אחרי שקופח בהפסד לבאר שבע, אמר בר און: "השופטים הם בני אדם, אני לא מתייחס לטעויות כאלה. בסופו של דבר הכול מתקזז. לפעמים זה יוצא טוב מבחינתנו, לפעמים פחות טוב".

עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
מזהה מגמה של שיפור מנטאלי. עידן בר און/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully