וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל חוב לאיש עסקים: הכסף בקופות הפועל פתח תקוה עוקל

איש העסקים שטוען לחוב של 300 אלף שקל עבור צ'קים ללא כיסוי פנה להוצאה לפועל, שבליווי משטרתי עיקלה את הכנסות המועדון ממכירת הכרטיסים לפני המשחק. תגובת המועדון: "נדהמנו"

קובי אליהו

האם הפועל פתח תקוה שוב בסכנה כלכלית? הערב (ראשון) עיקל איש עסקים את הכספים שנכנסו ממכירות הכרטיסים בקופות באצטדיון המושבה בגלל חוב של 300 אלף שקל עבור צ'קים ללא כיסוי. לוואלה! ספורט נודע כי אותו איש עסקים, שכרגע לא מעוניין להיחשף, החזיק מספר צ'קים שחולקו על ידי המועדון לפני כחצי שנה ללא כיסוי. במשך חודשים ארוכים ניסה אותו איש עסקים לקבל את אותם כספים בחזרה, אך בהפועל פתח תקוה התעלמו לחלוטין מדרישותיו.

משטרה באצטדיון המושבה בפתח תקוה. קובי אליהו
אנשי הוצאה לפועל מעקלים את הקופות/קובי אליהו

כשהניסיונות של אותו איש עסקים לא נענו הוא פנה למשרד עורכי הדין חן ושות' בכדי לקבל את כספו בחזרה. עורכי הדין אבירן אביב ואיתמר בורשטיין שטיפלו בתיק פנו להליכי הוצאה לפועל בבקשה לעקל כספים מהקבוצה כדי לשלם את אותם צ'קים ללא כיסוי. אחרי הליך משפטי קצר, בשבוע שעבר קיבלו עורכי הדין אביב ובורשטיין צו עיקול על ידי ההוצאה לפועל לעקל את קופות הכרטיסים באצטדיון המושבה במשחק בין הפועל פתח תקוה לבין מכבי חיפה והערב בליווי משטרתי עיקלו את כל הכספים שנכנסו באצטדיון המושבה. אם הכספים שעוקלו הערב לא יכסו את החוב גם במשחק הבית הבא, קופות הכרטיסים יועקלו שוב.

תגובת הפועל פתח תקוה: "נדהמנו לקבל עיקול במסגרת תיק הוצאה לפועל שהתקבל היום. יודגש, כי להפועל פתח תקוה בתקופת ניהולו של דורון בן דקון אין חובות כלל והיא מנוהלת בצורה אחראית ומסודרת. ככל שקיים חוב, זהו חוב עבר מתקופה אחרת. להפועל פתח תקווה אין כל קשר לגורם המעקל והיא כלל לא מכירה אותו. מבירור ראשוני מדובר בחברה לנכיון שקים בשוק האפור. בשל נסיבות אלו הורה היועץ המשפטי של הקבוצה, עו"ד שי אליאס, להגיש תלונה למשטרת ישראל, בגין חשד למרמה וזיוף במקביל לעיכוב הליכים בבית משפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully