וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי עלתה אחרי מהפך דרמטי מול שפילד וונסדיי

ג'יימס מילנר חגג את יום הולדתו ה-29 עם צמד, שהשלים מהפך ו-1:2 מול העשירית בצ'מפיונשיפ (66 ו-92) וסידר לסיטיזנס כרטיס לסיבוב הרביעי. מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 את יאוביל, צ'לסי ניצחה 0:3 את ווטפורד, 0:2 לארסנל על האל

מרק מקנולטי, שפילד יונייטד, חוגג. GettyImages
ההפתעה של היום. שפילד יונייטד חוגגת/GettyImages

אחרי שחגיגת הכריסמס הסתיימה, פינתה הפרמיירליג את מקומה לגביע האנגלי, בו ייערכו היום (ראשון) עשרה משחקים במסגרת הסיבוב השלישי. את יום המשחקים העמוס פתחו שלוש קבוצות מהליגה הבכירה, אך רק שתיים מהן - קריסטל פאלאס וסנדרלנד - העפילו לסיבוב הרביעי. בעוד פאלאס לא התקשתה בדרך ל-0:4 על דובר וסנדרלנד גברה 0:1 על לידס, קווינס פארק ריינג'רס הופתעה בידי שפילד יונייטד עם 0:2 משפיל.

מנצ'סטר סיטי נקלעה לפיגור מול שפילד וונסדיי מהצ'מפיונשיפ, אבל הצליחה לבצע מהפך בזכות צמד של ג'יימס מילנר ולנצח 1:2. מנצ'סטר יונייטד, בהרכב חסר מאוד, עשתה את שלה עם 0:2 בחוץ מול יאוביל. צ'לסי טיילה ל-0:3 מול ווטפורד.

ג'יימס מילנר שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
יום הולדת שמח. מילנר/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - שפילד וונסדיי 1:2

אחרי שפישלו בשנה שעברה והפסידו בבית לוויגאן, רוצים הסיטיזנס להניף את התואר השנה. איך המסע לתואר התחיל? לא מי יודע מה, אבל בגביע כמו גביע, הדבר היחיד שחשוב הוא הכרטיס לשלב הבא. מנצ'סטר סיטי חזרה מפיגור ביתי מול שפילד וונסדיי, מהמקום העשירי בצ'מפיונשיפ כדי לנצח 1:2 דרמטי במיוחד בזכות צמד של ג'יימס מילנר, שחגג את יום הולדתו ה-29 עם הרבה סטייל.

סיטי נקלעה לפיגור בדקה ה-14 לאחר שער של אטדה נוהיו בתום מתפרצת נהדרת ובעיטה מדויקת מאוד מ-18 מטר פנימה. למרות זאת, אלופת הפרמיירליג לא נשברה, פלגריני ביצע חילופים והכניס את סמיר נאסרי ודויד סילבה והקבוצה שלו מצאה את השוויון. זה הגיע בדקה ה-66 ובתום מהלך קבוצתי נהדר, אותו סיים ג'יימס מילנר עם בעיטה בין רגליו של השוער. שער ראשון של הקשר האנגלי באתיחד אחרי 820 ימים ויופי של דרך לחגוג את יום הולדתו ה-29 שחל היום. מילנר חגג את יום ההולדת בצורה יותר טובה כשהשלים את המהפך בדקה ה-92 ובתום מהלך קבוצתי יפה נוסף. הפעם חסוס נאבאס פרץ בימין, יישר למרכז ושם המתין דויד סילבה, שבעט פעם אחת וזה הגיע למילנר שבעט מול שער ריק פנימה את ה-1:2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אנדר הררה שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. AP
איזה שער יפה. הררה/AP

יאוביל - מנצ'סטר יונייטד 2:0

לואי ואן חאל שלח הרכב חסר מאוד להתמודד עם הקבוצה מהליגה הראשונה, היא הליגה השלישית בהיררכיה באנגליה. השחקנים הבכירים שפתחו היו רק דויד דה חאה, כריס סמולינג, ויין רוני, רדאמל פלקאו ואנדר הררה. גם זה הספיק כדי לעשות את העבודה ולנצח 0:2 בדרך לסיבוב הבא.

השער הראשון במשחק נכבש בדקה ה-64 והוא היה עם הרבה מאוד קלאס. אנדר הררה קיבל כדור עומק, הסתובב ובעט מ-22 מטר לחיבורים כדי לקבוע 0:1. אנחל די מריה, שנכנס כמחליף, הציל שער מהקו וגם כבש את השער השני. ויין רוני שלח כדור ארוך ונהדר לעבר די מריה. הקשר הפורטוגלי פרץ וניצל את המהירות שלו. בסופו של דבר הוא הקפיץ עם הרבה מאוד רגש לפינה וקבע 0:2.

דידייה דרוגבה שחקן צ'לסי (אמצע) חוגג עם חבריו. GettyImages
טיול קליל/GettyImages

צ'לסי - ווטפורד 0:3

בניגוד לחלק מיריבותיה לפרמיירליג, הבלוז לא ממש התקשו מול הקבוצה מהצ'מפיונשיפ. צ'לסי ניצחה 0:3 את ווטפורד בדרבי לונדוני ועלתה לסיבוב הרביעי של הגביע. עד המחצית התוצאה הייתה עוד 0:0, אבל הקבוצה מליגת המשנה לא עמדה בלחץ במחצית השנייה וספגה שלוש פעמים.

השער הראשון הגיע בדקה ה-58, כשהכובש היה וויליאן, שנכנס כמחליף רק במחצית במקום אנדרה שורלה. השני הגיע בדקה ה-70, כשהפעם הכובש היה לואיק רמי. חמש דקות חלפו וקורט זומה השלים את הניצחון של צ'לסי והרגיע את ז'וזה מוריניו, ימים ספורים בלבד לאחר שספג את החמישייה השנייה בקריירה שלו בהפסד 5:3 לטוטנהאם.

סנטי קאסורלה שחקן ארסנל עם אלכסיס סאנצ'ס. Paul Gilham, GettyImages
לא מפסיק לכבוש. אלכסיס עם קאסורלה/GettyImages, Paul Gilham

ארסנל - האל סיטי 0:2

בפעם הקודמת ששתי הקבוצות הללו נפגשו בגביע זה היה בגמר אשתקד, אז ניצחו התותחנים אחרי דרמה גדולה ולאחר הארכה. הערב, התותחנים נמנעו מדרמות מיותרות והשיגו ניצחון חלק בדרך לשלב הבא. פר מרטסאקר הבלם הגרמני העלה את התותחנים ליתרון בדקה ה-20 אחרי שקיבל הרמה מאלכסיס סאנצ'ס ונגח מתוך הרחבה פנימה. אלכסיס הנהדר חתם את הניצחון עם שער נוסף שמונה דקות לסיום כשסובב כדור לפינה מ-16 מטר.

סטוק סיטי - רקסהאם 1:3

הקבוצה של מארק יוז הייתה קרובה למבוכה ענקית מול קבוצה מהליגה החמישית. סטוק סיטי פיגרה עד הדקה ה-80 לאחר שקארינגטון העלה את רקסהאם הקטנטנה ליתרון, אבל מרקו ארנאוטוביץ' איזן בדקה ה-80 וסטיבן איירלנד השלים את המהפך עם צמד (88 ו-94).

סאות'המפטון - איפסוויץ' 1:1

דווקא לאחר הניצחון מול ארסנל בליגה, הקבוצה של רונאלד קומאן לא הצליחה לנצח בבית את הקבוצה מהצ'מפיונשיפ. מורגן שניידרלין, שנעדר מול ארסנל, כבש את השער של סאות'המפטון בדקה ה-33 ואיזן לאחר שהאורחת עלתה ליתרון בדקה התשיעית משער של דארן אמברוז.

אסטון וילה - בלקפול 0:1

הקבוצה של פול למברט בקושי כובשת בפרמיירליג העונה וגם בגביע היא התקשתה מאוד, אבל בסופו של דבר הצליחה להשיג את הכרטיס לסיבוב הרביעי. כריסטיאן בנטקה, מי אם לא הוא, כבש את השער היחיד לאסטון וילה בדקה ה-88 כדי לסדר לה 0:1 קטן מול הקבוצה מהצ'מפיונשיפ.

דובר - קריסטל פאלאס 4:0

פתיחה חלקה לאלן פארדיו בקבוצתו החדשה, שלא התקשתה לגבור על היריבה משיפולי הליגה החמישית. למרות תנאים המגרש הקשים, הנשרים סגרו עניין כבר במחצית הראשונה. סקוט דאן כבש את הראשון בדקה ה-10, השלים צמד בדקה ה-34, ראה את דוויט גייל כובש בדקה ה-68 ואת קווין דויל חותם בדקה ה-87. בארי בנאן בישל פעמיים.

סנדרלנד - לידס 0:1

לידס, קבוצה עם חתיכת מסורת בגביע, גרמה לחתולים השחורים להזיע לפני שהעפילו לשלב הבא. למרות העונה החלשה שלה בצ'מפיונשיפ, שם היא מדורגת במקום ה-20 בלבד, היא הגיעה לאצטדיון האור ללא רגשי נחיתות. פטריק ואן אנהולט כבש את שער הניצחון בדקה ה-33 מבישול של סטיבן פלטשר.

קווינס פארק ריינג'רס - שפילד יונייטד 3:0

הסנסציה של היום הגיעה כבר במשחק המוקדם. החבורה של הארי רדנאפ קיוותה לצאת מהמיני משבר אליו נקלעה עם שני הפסדים רצופים, אך דווקא מול היריבה מהליגה השלישית מעדה ובגדול, ועוד לעיני הקהל הביתי בלופטוס רואד. מרק מקנולטי כבש את הראשון בדקה ה-36 מבישול של לואיס ריד, שסידר בדקה ה-49 גם את השני לג'מאן קמפבל-רייס, שהתכבד לחתום את התוצאה בתוספת הזמן.

ג'מאל קמפבל-רייס, שפילד יונייטד, חוגג מול קווינס פארק ריינג'רס. GettyImages
ק.פ.ר הושפלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully