וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה ברוסיה: שחקן אנז'י מחצ'קאלה נורה למוות

גסאן מגומדוב, שחקן קבוצת הנוער וקבוצת המילואים של אנז'י, מת לאחר שנורה על ידי מכונת ירייה בשעה שנסע לביתו, אשר נמצא באזור דגסטאן המסוכן, בדרום-מערב רוסיה. טרם נעצרו חשודים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה גרם למישהו לירות בו למוות? לא ברור. מגומדוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרגדיה בכדורגל הרוסי: גסאן מגומדוב, שחקן קבוצת הנוער וקבוצת המילואים של אנז'י מחצ'קאלה, נרצח ביריות ביום שבת.

מגומדוב נסע לביתו אשר נמצא בכפר קטן בדרום-מערב רוסיה, באזור דגאסטן בו משחקת אנז'י, כאשר צרור כדורים נורה לעברו ממכונת ירייה. הוא נפצע אנושות ובדרכו לבית החולים מת מפצעיו, כך מסרה הנהלת אנז'י בהודעה רשמית שיצאה מטעם המועדון.

המניע לרצח לא ברור נכון לרגע זה ובנוסף, טרם נעצרו חשודים. בהודעה של אנז'י נכתב כי המועדון "מביע את הצער העמוק ביותר שניתן על מותו של גסאן". בנוסף, המועדון ביקש להבהיר: "בדבר אחד אנחנו בטוחים וזה שאין שום דבר שמגומדוב יכול היה לעשות בעולם שיוביל מישהו לתגובה כזו".

אזור דגסטאן הוא אזור בעייתי מאוד ברוסיה, כאשר המורדים המוסלמים שבו נוטים להיקלע לקרבות יריות ועימותים אחרים עם כוחות משטרה רוסים. רוב השחקנים הזרים ששיחקו בעבר בקבוצה, דוגמת סמואל אטו או וויליאן שמשחק כיום בצ'לסי, התגוררו לטובת בטחונם האישי במוסקבה והיו עושים את הדרך הארוכה למשחקי הבית של אנז'י ולאימונים. אנז'י הידרדרה מאז תקופת הזוהר הקצרה שלה וכיום משחקת בליגה השנייה ברוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully