וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: חיים סילבס פוטר מתפקידו

המאמן שילם את המחיר אחרי שהקבוצה מהשרון לא ניצחה בתשעה משחקים רצופים. משה סיני, חיים שאבו וטל בנין הוזכרו כמועמדים. סילבס: "מאוכזב מההחלטה, הדברים של אשר אלון פגעו בי"

one

זעזוע בהפועל רעננה: מאמן הקבוצה חיים סילבס פוטר היום (ראשון) מתפקידו לאור היכולת המאכזבת של הקבוצה. רעננה סיימה אמש (שבת) בתיקו מאופס עם מכבי פתח תקוה, רשמה משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון והיא נמצאת עמוק בחלק התחתון של הטבלה. הבעלים אשר אלון החליט לבצע שינוי על הקווים, בתקווה להתאושש ולצאת מהמשבר. סילבס הוא המאמן השלישי שמסיים את דרכו באמצע העונה, אחרי גיא לוי (בני סכנין) ואלכסנדר סטנוייביץ' (מכבי חיפה).

בין המועמדים להחליף את סילבס הוזכרו משה סיני, טל בנין וגם חיים שאבו, שמאמן כעת את הפועל ניר רמת השרון מהליגה הלאומית. סילבס עצמו עשוי לשמש כעוזר המאמן של מרקו בלבול בקבוצת נעוריו מכבי חיפה.

חיים סילבס אמר הערב לוואלה! ספורט: "כבר במהלך השבוע שעבר אשר אלון התבטא ונתן להבין שהמעמד של המאמן התערער. אני מאוכזב מאוד מההחלטה. אני חושב שלאורך כל תשעת המחזורים האחרונים, גם כשלא ניצחנו, אפשר היה לראות סממנים של קבוצה טובה שמנסה לתקוף בכל משחק. עם קצת יותר מזל ועוד קצת איכות בחלק הקדמי, גם התוצאות היו טובות יותר. הקבוצה לא הייתה מתחת לקו האדום ובכל הפרמטרים ראו שזו קבוצה מאומנת. אי אפשר היה להגיד שאין שליטה של מאמן, היה ברור שנחוץ חיזוק בחלק הקדמי כדי לפרוץ קדימה. ציפיתי שנתחזק בינואר וחבל שזה לא נעשה. אשר לקח את ההחלטה שלו וזה בסדר גמור. ברור שהדברים שאמר פגעו בי, אבל העבודה שלי היא עבודה קרה ואני לא מערבב בה רגשות. אשר אלון הוא אשר אלון - יש בו דברים טובים ופחות טובים. הייתי צריך להביא תוצאות והתוצאות לא הגיעו".

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
המאמן השלישי העונה שהולך הביתה מוקדם משציפה. סילבס/ברני ארדוב

לראשי המועדון ברור שללא חיזוק הקבוצה בחלון ההעברות של חודש ינואר, מצבה של הקבוצה רק יחמיר וכעת מנסים למצוא פתרונות בעיקר לחלק הקדמי שממעט לכבוש בחודשים האחרונים.

במועדון מחפשים חיזוק בעמדת החלוץ וינסו לצרף שחקנים ישראליים שיהיו על המדף במהלך החודש הקרוב. תומר סוויסה מבית"ר ירושלים וגם שלומי אזולאי מהפועל תל אביב, שהוזכרו כמועמדים להצטרף, כבשו שערים בקבוצותיהם בשבועות האחרונים ונראה שצירופם ירד מהפרק בשלב זה.

ברעננה ימתינו לראות איזה חלוצים ישוחררו בשבועות הקרובים וינסו לצרפם. בקבוצה קיימת אכזבה עצומה משלושת הזרים, אנתוני וואקמה, פדרו פטראצי וממאדו צ'אם ולא מן הנמנע ששניים מהם אף יוחלפו בחודש הקרוב, אם ימצאו כמובן זרים חדשים בתקציב שפוי. השוער הסרבי בויאן שראנוב שהיה מועמד להצטרף, חתם בסופו של דבר ביוון ונראה כי בשלב זה ימשיך דניאל ליפשיץ לקבל את אפודת השוער הראשון.

אם לקבוצה לא חסרו צרות, היא תיאלץ להתמודד החל מהשבוע ללא המגן עמנואל אמבולה והחלוץ אוונס קאנגווה שזומנו לסגל נבחרת זמביה, לאליפות אפריקה שתחל בימים הקרובים.

עדכון ראשון: 12:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully