וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטראש טוק שהדליק את פארגו: "ניסיתי למצוא את הרגע הנכון"

4.1.2015 / 11:41

ויכוח קולני עם שחקני הפועל אילת העיר את גארד מכבי תל אביב, בדרך לקאמבק מרשים: "היינו זקוקים לאנרגיות". מרקיז היינס זכה לשבחים מגודס: "לאחרונה אני הרבה יותר אגרסיבי"

one

זה לא היה קל, אבל מכבי תל אביב צלחה אמש (שבת) את המשחק מול הפועל אילת עם ניצחון 83:85. לפני שערכו קאמבק וחזרו מפיגור דו ספרתי ברבע האחרון, העיר המאמן גיא גודס לשחקנים וביקש מהר: "תתעוררו". באותו פסק הזמן ניגשו ליציע הממוקם כעשרה אוהדים מ"גייט 11" בסמוך לספסל מכבי וצעקו לעברם של השחקנים על המשחק החלש. בחדר ההלבשה העיר המאמן לשחקנים על חוסר ריכוז ושעליהם לפתוח את המשחק אגרסיביים מהדקה הראשונה.

מרקיז היינס, שהצטיין במשחק וזכה למחמאה מהמאמן גודס עת ירד לחדר ההלבשה, הודה: "לא היינו מרוכזים בשלבים הראשונים של המשחק. אילת קבוצה טובה, שהגיעה מוכנה לשחק כבר מהרגע הראשון והציגה אנרגיה. אם להיות כנים, היה לנו מזל במשחק. אמנם היו לנו כמה מהלכים גדולים, אבל הם שיחקו מספיק טוב כדי לנצח. אנחנו חייבים פשוט להביא את האנרגיות כבר מהשנייה הראשונה".

מרקיז היינס שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
הולך ומשתפר. מרקיז היינס/מגד גוזני

על שיחת המוטיבציה שערך המאמן בתחילת הרבע הרביעי סיפר היינס: "זו הייתה אחת מאותן שיחות כדורסל רגילות, שאם מבצעים שני מהלכים טובים ברציפות אז המומנטום יכול להשתנות במהירות. היה לנו חשוב להגיע מפוקסים, לבצע מספיק פעולות כדי לגרום לכך שהמומנטום יעבור לצד שלנו".

על היכולת האישית הטובה שהציג אמר השחקן: "לאחרונה אני משחק אגרסיבי יותר, אבל יש משחקים שבהם דברים הולכים טוב יותר, והמשחק אתמול היה בדיוק אחד מאותם המשחקים. בנוסף, אתמול כל אחד היה צריך לתת קצת יותר כדי לחפות על חסרונו של דווין, וזה בדיוק מה שהצלחנו לעשות עם מהלכים חשובים ברגעים המכריעים".

ומה לגבי משחק היורוליג ביום חמישי? "אנחנו חייבים את הניצחון, ואחרי המשחק שחווינו נגד אילת אנחנו בטוח נגיע וגם נשחק עם הרבה יותר אנרגיות".

המשחק החלש הוביל לכך כשבמהלך הרבע השלישי החל טראש טוק בין ג'רמי פארגו לבין אחד השחקנים של אילת, מה ש'העיר' את פארגו ברבע האחרון, כשבכל קליעה שלו הביט לעבר הספסל. פארגו אמר על הרבע האחרון: "ניסיתי למצוא את הרגע במשחק ולהיכנס אליו. לא להיות אגרסיבי יותר מדי, אלא לשחק יותר קבוצתי. ברגע שנכנסנו לרבע האחרון היינו צריכים אנרגיות. אני שמח שהצלחתי לעשות את זה ולעזור לקבוצה לנצח. לא ויתרנו לכל אורך המשחק, הרגשנו כל הזמן שאנחנו יכולים לחזור גם ממינוס 14 והתפקסנו במה שהיינו צריכים ברבע האחרון. אני שמח שניצחנו. לא משנה אם אני קלעתי או לא, כי ניצחנו וזה מה שחשוב מבחינתי".

עוד באותו נושא

צפו בתקציר: מכבי תל אביב ניצחה 83:85 את הפועל אילת

לכתבה המלאה
ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
שחקני אילת העירו אותו. פארגו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully