וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשדוד מגוננים על אינברום: "שלא יתבלבל אחרי משחק כזה"

4.1.2015 / 9:21

אחרי הצמד של הכישרון הצעיר, באשדוד מחמיאים ובעיקר מנסים להרחיקו מהתקשורת. קלינגר חיבק אותו בסיום: "אם תמשיך כך, תגיע רחוק". גם קינדה פרח: "נותן מה שאחרים לא יכולים לתת"

one

אחרי זמן רב, ג'קי בן זקן נעדר ממשחקה של מ.ס. אשדוד, אף ששהה בארץ. למרות היעדרותו ועל אף הניצחון של אשדוד אמש (שבת), דאגו ראש עיריית סכנין מאזן גנאים ויו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס לשלוח לו עם אנשי אשדוד בקלאוות ועוגיות אחרות. "בסך הכל יש מערכת יחסים טובה בינינו לבין סכנין ולמרות שניצחנו אותם בדוחא, הם היו בסדר גמור", אמרו באשדוד.

סיפור המשחק מבחינת אשדוד היה ללא ספק אור אינברום. החלוץ בן ה-19 כבש צמד מרשים, אבל גם ספג צהוב חמישי ולא ישחק בסיבוב ח' בגביע המדינה בעוד עשרה ימים מול הפועל חיפה. מיד עם השריקה לסיום, צעדו קלינגר ואינברום לחדר ההלבשה כשהמאמן מחבק את השחקן ואומר לו: "אם תקשיב לי, תלך בדרך שלי ותמשיך לעבוד קשה ולהיות צנוע, אתה תגיע רחוק מאוד". באשדוד גוננו בסיום על אינברום וביקשו מהתקשורת להימנע מלראיין אותו. "הוא בחור צעיר ואנחנו לא רוצים שיתבלבל אחרי משחק כזה", הסבירו במועדון. אינברום מתגורר באקדמיית הכדורגל באשדוד זה שנה והיום קיבל שחרור מיוחד כדי להיות לצד אמו בקרית גת.

אור אינברום שחקן מ.ס אשדוד חוגג. אדריאן הרבשטיין
כישרון גדול. אור אינברום חוגג/אדריאן הרבשטיין

גם שחקנים אחרים זכו למחמאות. בראשם היה גדי קינדה. הקשר לא שיחק בהפסד הצורב בשבת שעברה להפועל חיפה באיצטדיון הי"א וחסרונו הורגש. "גדי קינדה נותן לאשדוד דברים ששחקנים אחרים לא יכולים לתת", אמר גורם במועדון. "הוא מנהל לנו את המשחק במרכז השדה בשקט מעורר כבוד וזאת בעיקר נוכח גילו הצעיר. הוא מנווט, הוא משחרר לחץ, הוא פשוט מצוין".

גם תום מונד שפתח בקישור וכבש שער זכה למלים חמות וכן מוראד אבו ענזה וירו בלו. למרות הניצחון, זכרו גם אמש בקבוצה את ההפסד הביתי להפועל חיפה ובכלל את המאזן הלא מרשים של הקבוצה העונה בבית. לקראת המחזור הבא בו תארח אשדוד את בית"ר ירושלים באשדוד, אמר אחד השחקנים: "זו תהיה ההזדמנות לכפר על הפאשלות שלנו העונה בבית. יהיה הרבה קהל ובית"ר מגיעה בכושר טוב. יש לנו סיבות מספיק טובות להראות מה אנחנו שווים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: 2:3 דרמטי למ.ס אשדוד על בני סכנין

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully