וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולטימור ניצחה בפיטסבורג, קרוליינה גברה על אריזונה

הרייבנס הפגינו הגנה כבירה והשיגו ניצחון חוץ גדול, 17:30 על היריבה המרה, מה שישלח אותם בשבוע הבא למפגש מול ניו אינגלנד. קרוליינה בשלב הבא אחרי 16:27 לא משכנע

קאם ניוטון שחקן קרוליינה פנתרס. Mike McCarn, AP
ניצחון ראשון בפלייאוף מ-2005. קאם ניוטון/AP, Mike McCarn

פלייאוף ה-NFL יצא הלילה (בין שבת לראשון) לדרך, כשקרוליינה פנת'רס, הקבוצה שסיימה במאזן שלילי את העונה הרגילה, הפכה לראשונה שהעפילה לשלב השני. הפנתרים גברו בבית על אריזונה 16:27, ויחכו למפגש בין דאלאס לדטרויט כדי לדעת היכן ישחקו בשבוע הבא. ניצחון של הקאובויס ישלח את קרוליינה לסיאטל, אם הליונס יפתיעו, הפנת'רס יגיעו למפגש לא סימפטי בגרין ביי הקרה.

בולטימור נסעה במשחק השני של הלילה לפיטסבורג ויצאה משם עם 17:30 ענק על היריבה המרה שלה. הרייבנס, אולי בתחילתו של מסע קסום נוסף, יגיעו לפוקסבורו בשבוע הבא, למפגש מול ניו אינגלנד.

ג'ו פלאקו בולטימור רייבנס. AP
ניצחון ענק לפלאקו והעורבים/AP

קרוליינה - אריזונה 16:27

בשבוע שעבר קרוליינה השביתה את מאט ריאן ואטלנטה, והפעם התמודדה עם ריאן אחר וגם אותו הכניעה. הפנתרס, שהגנתם השתפרה מאוד במהלך העונה, החזיקו את ריאן לינדלי מאריזונה על 82 יארדים באוויר בלבד, כשכל ההתקפה מגיעה ל-108 יארד, המספר הנמוך ביותר במשחק פלייאוף אי פעם, וקצרו ניצחון ראשון בינואר מאז 2005.

וזה לא שהתקפת קרוליינה בלטה במיוחד. לאחר פיגור 14:13 בהפסקה נעזרו הפנת'רס במשחק רע ביותר של הקבוצות המיוחדות של אריזונה, ולאחר שעלו ל-14:20 זכו בעוד הזדמנות עם פאמבל מבעיטת הרחקה, קבעו 14:27 וסגרו עניין עם שני טאצ'דאונים בתוך דקה וחצי ברבע השלישי.

למרות הניצחון, לקרוליינה יש הרבה סיבות לדאגה לקראת המשחק הבא בסיאטל או בגרין ביי. ההתקפה לא ממש מתפקדת וההגנה אולי שיתקה את לינדלי, אבל לא בטוח שתספיק מול ראסל וילסון או ארון רוג'רס. קאם ניוטון (198 יארד באוויר, שני טאצ''ים ואיבוד ו-35 יארד על הקרקע) וג'ונתן סטיוארט (123 יארד וטאצ'דאון) הראו ניצוצות, אבל מול קבוצת פוטבול טובה יתקשו מאוד. ובכל זאת, פלייאוף הוא פלייאוף והכול אפשרי. מבחינת הקרדינלס, אלמלא הפציעות הם יכלו ללכת רחוק יותר, ולינדלי בהחלט לא הספיק לברוס אריאנס, שיוכל, אולי, להתנחם מאוחר יותר בתואר מאמן העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ג'ונתן סטיוארט שחקן קרוליינה פנתרס. Mike McCarn, AP
היעד הבא: סיאטל או למבו פילד. סטיוארט וניוטון/AP, Mike McCarn

פיטסבורג - בולטימור 30:17

לפלייאוף של לפני שנתיים, זה שנגמר באליפות הנהדרת שלה, הגיעה בולטימור בלי שיותר מדי אנשים נותנים לה צ'אנס, אבל ידעה להתעלות בכל רגע חשוב ויחד עם לא מעט מזל, לנצח משחקים גדולים. לפחות בסיבוב הווילד קארד, זה בדיוק מה שהיא עשתה והתחושות דומות. הרייבנס הגיעו להיינץ פילד, המקום בו לפני חודשיים בלבד בן רות'לסברגר טחן אותם עם שישה טאצ'דאונים, ולא נתנו לסטילרס לנשום. פיטסבורג, שרק לפני שישה ימים זכתה בדרמטיות באליפות ה-AFC צפוון, לא הסתדרה לרגע ללא ליביון בל הפצוע, שחסרונו הורגש במיוחד.

בערך מהרגע הראשון ועד לאחרון הכול הלך בכיוון של הרייבנס, למרות שההתקפה שלהם לא הבריקה. ההגנה הייתה שם, והזכירה את הימים הכי גדולים שלה כשעצרה את פיטסבורג על שלושה שערי שדה לאורך כל המחצית הראשונה. טאצ'דאון של ברנרד פירס עם פתיחת הרבע השני ושער שדה של ג'סטין טאקר הורידו את העורבים להפסקה ביתרון 9:10.

טאקר הוסיף שער שדה בתחילת המחצית השנייה, ההגנה המשיכה להפציץ וג'ו פלאקו מצא את טוריי סמית' לטאצ'דאון של 11 יארד, שהגיע אחרי תפיסה גדולה של סטיב סמית' וקבע 9:20 מבטיח. המומנטום השתנה לרגע בתחילת הרבע האחרון, כאשר ג'סטין פורסט פימבל במרכז המגרש. ביג בן מיד שלח פצצה לאנטוניו בראון ל-45 יארד ושני מהלכים לאחר מכן, מצא את מרטאביס בריאנט באנדזון כדי לצמק למינוס חמש, כאשר הניסיון לשתי נקודות לא צולח.

הרייבנס השיגו עוד שער שדה ופיטסבורג יצאה לניסיון להציל את המשחק, אבל רות'לסברגר נחטף ובמהלך הבא, ג'ו פלאקו מצא את קרוקט גילמור לטאצ'דאון שהעלה ל-15:30. רות'לסברגר שוב יצא קדימה ועבר את רוב המגרש, אבל נפצע תוך כדי הדרייב, ירד לקבל טיפול וכשחזר במקומו של ברוס גרדקובסקי, מיד מסר לחטיפה בתוך האנדזון. הסטילרס עוד הצליחו לחסום פאנט ולהשיג סייפטי ואת הכדור עם שתי דקות על השעון, אבל זה כבר היה מאוחר מדי, כשהית' מילר מפמבל את הכדור האחרון.

פלאקו סיים עם 259 יארד וצמד, בלי איבודים. סטיב סמית' תפס ל-101 ואואן דניאלס סיפק כמה תפיסות קלאץ' וסיים עם 70 יארד באוויר. ביג בן מסר ל-334 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים. אנטוניו בראון הנהדר תפס ל-117 יארד שלא הספיקו, בן טייט שהוחתם במקום בל הפצוע רץ ל-19 יארד עלובים.

טרוי פולאמלו פיטסבורג סטילרס. AP
אכזבה בפיטסבורג. פולאמלו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully