וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סטיבן ג'רארד סיכם ב-ל.א גלקסי

על פי ESPN, קפטן ליברפול סיכם על חוזה ל-18 חודשים ב-MLS וירוויח כ-6 מיליון דולר לעונה. ג'רארד סיפק ראיון פרישה: "אני הולך לשחק בארצות הברית. אחיה עם הלחץ והאחריות כאן עוד חצי שנה ואעשה הכול כדי להביא עוד תואר או שניים"

סטיבן ג'רארד ליברפול חוגג שער. AP
אומר שלום. ג'רארד/AP

יממה לאחר שהודיע שהוא עוזב את ליברפול בתום העונה, ב-ESPN מדווחים היום שסטיבן ג'רארד סיכם בשורות ל.א גלקסי מליגת ה-MLS. על פי הדיווחים קפטן ליברפול חתם על חוזה ל-18 חודשים והוא ירוויח כ-6 מיליון דולר לעונה. העסקה הזו עדיין לא נחתמה וזקוקה לאישור של הנהלת הליגה, שתקבל כ-750 אלף דולר בהעברה הזו.

עוד לפני הידיעה על קבוצתו הבאה, הקפטן ישב לראיון בערוץ הרשמי של הקבוצה: "אלו היו 24 שעות אמוציונליות עבורי ועבור המשפחה שלי, אבל עדיין יש לי עוד חצי שנה בליברפול. יש לי עוד הרבה מה להשיג כאן. אני חושב שבקיץ יהיה הזמן הנכון לעבור, לנסות משהו חדש ובתקווה שתהיה לי גם ההזדמנות לחזור. אמשיך לתת כל מה שיש לי, בין אם אהיה בהרכב או אעלה מהספסל".

על מאמנו אמר ג'רארד: "הלוואי שהייתי פוגש את ברנדן כשהייתי בן 24, כי אני חושב שהייתי מדבר עכשיו על הרבה מאוד תארים שהיינו זוכים בהם יחד. היה קשה לספר לילדים שלי שאבא שלהם לא ישחק יותר עבור ליברפול. זה היה הרגע בו האמוציות עלו אצלנו בבית. אהיה כאן עד סוף העונה ואמשיך להילחם עד הכדור האחרון. אין משהו שישמח אותי יותר מאשר לזכות בתואר ולסיים בין ארבע הגדולות בליגה".

ילד פלא: ג'רארד בשנת 1998, באחת מהופעותיו הראשונות בבוגרים. מכאן זה רק משתפר/GettyImages

הקשר האנגלי הוותיק המשיך: "החברים לקבוצה יודעים מה אני חושב עליהם. היה נחמד לראות מה הם חושבים עליי. אבל כולנו גברים ויש לנו עבודה לעשות. התמיכה שקיבלתי מהאוהדים, מהשחקנים, מהצוות, מהתקשורת ומהאנשים שעבדתי איתם לאורך זמן רב הדהימה אותי. הכי חשובים כאן הם האוהדים. יש לי את המזל לשחק מול האוהדים הטובים בעולם. להיכנס לאותה רשימה לצד אגדות ואנשים שהערצתי זה נהדר, בעיקר עבור אבא שלי ואח שלי".

על הקהל באנפילד והעתיד הוא סיפר: "היו לי יחסים נהדרים עם אוהדי ליברפול. כל כך חזקים. אני אחד האנשים עם הכי הרבה מזל בעולם שהיה לי את זה. אחזור לשרת את המועדון רק אם ארגיש שאני יכול לעזור. תמיד אהיה אוהד של הקבוצה, לא משנה מה יקרה בעתיד. לא ארצה לחזור לכאן רק כדי להיות סטיבן ג'רארד וסתם להיות בסביבה. אני מקווה שאוכל לעזור בעתיד. אני הולך לשחק בארצות הברית. אין לי חוזה כרגע, אבל אני מתקרב לסכם עם קבוצה וברגע שזה יקרה, אוציא הודעה מסודרת. אחיה עם הלחץ והאחריות במשך שישה חודשים נוספים ואעשה כל מה שאני יכול כדי להביא עוד תואר או שניים לליברפול. אני מקווה שזה לא 'שלום' אלא 'נתראה בקרוב'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully