וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "האירופאים יותר מוכשרים בכדורסל מהאמריקאים"

כוכב הלייקרס לא מרוצה מהרמה: "מלמדים אותם לשחק נכון. כאן, בקולג'ים יש אנשים שרק רוצים לקחת כסף מהילדים. זה מטומטם. בגלל זה פאו ומארק גאסול מככבים והסגל של הספרס כולו אירופאים"

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
קובי לא מרוצה מהרמה שמסביב/AP

קובי בריאנט, בניגוד לרוב שחקני ה-NBA, לא עבר את המסלול השגרתי. הוא אומנם נולד בפילדלפיה, אבל בגיל 6 עבר לאיטליה, שם שיחק אביו ג'ו. בהמשך הוא חזר לארצות הברית ומהתיכון, קפץ היישר ל-NBA. העובדה שקובי לא עבר את המסלול השגרתי הזה לא הפריעה לו מלהפוך לאחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה. לדעתו, המצב בדיוק הפוך.

אחרי ההפסד של הלייקרס לגולדן סטייט, קובי החליט לשפוך את כל מה שישב לו בבטן בנושא: "אני חושב שלשחקנים האירופאיים יש הרבה יותר כישורים מאשר לאמריקאים. פשוט מלמדים אותם את המשחק בדרך הנכונה מגיל צעיר. הם יותר מוכשרים וזה משהו שאנחנו חייבים לתקן. צריך ללמד את הילדים שלנו לשחק נכון. זה בעיקר קשור לכדורסל המכללות. יש שם כדורסל נורא, מחריד. זה מטומטם. לא מלמדים שם את הילדים איך לשחק בכלל ואז אתה מקבל חבר'ה גדולים ויש להם את היכולת והם עושים כל מיני שטויות יפות, אבל לא יודעים איך לשחק. הם לא יודעים את הבסיס של המשחק. זה מטופש".

בריאנט המשיך: "יש לנו בעיה גדולה באמריקה, השחקנים כאן לא לומדים להיות אול-אראונד פליירס. בגלל זה פאו ומארק גאסול מככבים פה ובגלל זה 90 אחוז מהסגל של הספרס הוא אירופאי. יש להם יותר כישורים. אם הייתי נשאר באיטליה כנראה הייתי יודע לכדרר ולזרוק ביד שמאל והייתי עושה עבודה טובה יותר עם הרגליים. היה לי מזל שגדלתי באיטליה. אני, מאנו (ג'ינובילי) וכל החבר'ה האלה שהתפתחו באירופה בתקופה ההיא, אנחנו תוצר של המאמנים הטובים שהיו שם ורואים את ההבדל הגדול. אנשים בקולג'ים רק רוצים להרוויח כסף על חשבון הילדים המסכנים. זו הבעיה ואין לה פיתרון מהיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully