וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אנחנו משתדלים לא להרוס את השמחה"

3.1.2015 / 17:03

הפועל תל אביב תארח את משחק הבית הראשון ההיסטוריה שלה בהיכל הדרייב אין מול הפועל ירושלים (א', 20:50, ער' 1) והמאמן נשאר מחושב: "האוהדים וההנהלה חיכו לזה כל כך הרבה זמן"

one

תשע שנים וכמעט חודש חלפו מאז אירחה הפועל תל אביב את משחק הבוגרים האחרון שלה באולם אוסישקין, נגד אליצור אשקלון בגומלין בגביע המדינה. מחר (ראשון), יארחו האדומים את הפועל ירושלים במשחקם הראשון בביתם החדש - היכל הדרייב אין (20:50, ערוץ 1, שופטים: ספי שמש, עמית בלק ודן ילון). אגב, המפגש בין שתי הקבוצות היה זה שחנך בסיבוב הראשון את הארנה בירושלים. מאז שעלתה הפועל תל אביב בחזרה לליגת העל, בעונת 2012/13, עומד המאזן בליגה בין הקבוצות על 1:5 לירושלים, שניצחה בכל חמשת מפגשי הליגה האחרונים. בעונה שעברה הדיחו שחקניו של ארז אדלשטיין את אלה של בראד גרינברג ברבע גמר גביע המדינה.

חגיגיות רבה והתרגשות אופפת את הפועל תל אביב לקראת ההתמודדות בדרייב אין. הצוות המקצועי יודע שהמשחק נגד ירושלים לא יוכרע על יכולת מקצועית נטו ושאי אפשר יהיה לדעת כיצד הקבוצה תגיב לכניסה החגיגית לבית החדש. בהפועל ערכו שלושה אימונים בלבד באולם לפני המשחק, כולל אירוע עם יותר מ-2,000 אוהדים אמש ומקווים שהכניסה תהיה חלקה מתמיד.

עודד קטש מקבל בחזרה את מתן נאור, שנעדר ממשחק בחודש האחרון בשל פציעה, כשהתקווה היא שלא מדובר בחזרה מוקדמת מדי למגרשים. בהפועל יודעים שניצחון על ירושלים יקרב אותם מאוד אל יריבתם והם ינסו לנער מעליהם את הפסד הליגה בנהריה מהמחזור האחרון ואת ההפסד הצמוד בדרבי ברבע גמר הגביע.

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
קטש מקבל בחזרה את מתן נאור/ברני ארדוב

"זה אמור לשדרג את המועדון. בניגוד למה שקרה בירושלים, שם זו קפיצה מאוד גדולה מ-2,200 ל-11 אלף, זה הרבה יותר משמעותי מבחינתנם. אצלנו זה משהו הרבה יותר הדרגתי", התייחס עודד קטש למעבר של האדומים ולמשחק נגד ירושלים, "האוהדים וההנהלה חיכו לזה כל כך הרבה זמן, אנחנו משתדלים לא להרוס את השמחה. אין משחקים קלים, עשינו תוצאות מצוינות כמו גם משחקים גרועים. בניגוד לפתיחת העונה, אנחנו מרגישים שהדברים תלויים בנו, אם נהיה אגרסיביים, נהיה במשחק. אי אפשר לצפות את הדרך בה השחקנים יכנסו למשחק. אנחנו משחקים נגד קבוצה מצוינת. האכזבה באירופה עשתה משברון קטן בירושלים, זה קורה בקבוצות כאלה, הכל שאלה של ציפיות".

אם בהפועל תל אביב עוסקים בחגיגיות, בהפועל ירושלים בעיקר מתרכזים בללקק את הפצעים. הקבוצה של דני פרנקו ספגה ביום רביעי את הפסדה הרביעי ברציפות, הפעם תבוסה קשה באולם הפחים מול הפועל חולון והיא קרובה לאבד גם את המקום השני בטבלה. אם התבוסה והיכולת החלשה לא הספיקו, הרי שירושלים איבדה ככל הנראה עד לסיום העונה את הסנטר יניב גרין ששבר את פיקת ברך ימין והסגל של פרנקו הצטמצמם באופן משמעותי ביותר. לצד גרין, גם דרווין קיצ'ן, שמנסה להתגבר על שבר מאמץ ובר טימור, שסובל משבר באצבע, ימשיכו להיעדר ומי שאמורים לקבל דקות כדי להשלים את החסר הם הסנטר דניאל גור אריה והגארד תום מעיין. עם זאת, בירושלים מקווים שיוכלו סוף כל סוף להפגין משחק ליגה טוב, דווקא באווירה בדרייב אין ולצאת לדרך חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully