וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן פארדיו בקריסטל פאלאס: "רוצה להצעיד את המועדון קדימה"

המאמן החדש חתם רשמית על חוזה לשלוש שנים וחצי ונפגש לראשונה עם שחקניו: "כולם מכירים את ההיסטוריה שלי במועדון, עכשיו הגיע הזמן ליצור רגעים מרגשים חדשים". הבכורה: מול דובר בגביע

אלן פארדיו מאמן קריסטל פאלאס (למעלה) עם היו"ר סטיב פאריש. : Richard Heathcote, GettyImages
ישאירו יחד את קריסטל פאלאס בפרמיירליג? אלן פארדיו, למעלה, עם סטיב פאריש/GettyImages, : Richard Heathcote

עכשיו זה רשמי: אלן פארדיו הוא מאמנה החדש של קריסטל פאלאס. חמישה ימים אחרי שקיבל את השחרור הרשמי מניוקאסל, בה עבד מאז דצמבר 2010, חתם היום (שבת) המאמן בן ה-53 על חוזה לשלוש שנים וחצי במועדון בו שיחק למעלה מ-120 משחקים בין השנים 1987-1991 (כולל הופעה בהפסד בגמר הגביע למנצ'סטר יונייטד ב-1990, אחרי שכבש את שער הניצחון לרשת ליברפול בחצי הגמר).

אחרי שסכום הפיצוי של ניוקאסל לקריסטל פאלאס קפץ לבסוף מ-2.5 ל-3.5 מיליון ליש"ט, פארדיו הגיע הבוקר למתחם האימונים ונפגש לראשונה עם השחקנים ואנשי הצוות המקצועי. את הבכורה שלו יערוך כבר מחר במסגרת הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי, כשקריסטל פאלאס תתארח אצל דובר אתלטיק החובבנית.

"אני שמח ונרגש להיות המאמן החדש של קריסטל פאלאס", אמר פארדיו לאתר הרשמי של המועדון. "כולם מכירים את ההיסטוריה שלי כאן, ומה שחשוב עכשיו זה לקחת את המועדון שלב אחד קדימה. אני מאמין שעם תמיכת היו"ר סטיב פאריש וההנהלה, אוכל לעזור למועדון להשיג את זה וליצור רגעים מרגשים חדשים עבור המועדון".

היו"ר פאריש אמר: "רצינו מאמן עם רקורד מוכח וניסיון בפרמיירליג. אלן מציע לנו את שני הדברים והוא גם אדם עם חיבה גדולה למועדון שחולק איתי ציפיות זהות לקראת העתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully