וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל מדריד תשדרג את החוזה של בייל". בנזמה ייענש?

אלופת אירופה החליטה לעשות סוף לשמועות על חזרה של הוולשי לאנגליה, והוא צפוי לקבל שכר גבוה יותר וחוזה עד 2021. החלוץ הצרפתי ביצע צניחה חופשית בדובאי והפר את קוד ההתנהגות של המועדון

קרים בנזמה בקפיצה חופשית. טוויטר, צילום מסך
הסתבך. קארים בנזמה מרחף/צילום מסך, טוויטר

במדריד הופתעו הבוקר (שבת) לגלות שקארים בנזמה ביצע צניחה חופשית בזמן הפגרה. חלוצה הצרפתי של ריאל מדריד עבר בכך על קוד ההתנהגות של הבלאנקוס, ובבירה הספרדית כבר מעריכים שהוא יספוג קנס כבד על כך שסיכן את חייו בפעילות אתגרית לא הכרחית, ועוד בעיצומה של העונה.

ב-'מארקה' נזכרו שבעונה שעברה נענש אסייר יראמנדי אחרי שצולם במירוץ שוורים לבוש כבטמן בחבל הבאסקים, ופרסם על כך התנצלות. בעבר היותר רחוק נקנס איקר קסיאס על כך שרכב על קטנוע עם בת זוגו שרה קרבונרו, ובעבר העוד יותר רחוק זה קרה אפילו לראול. לפני כ-15 שנה נבחר החלוץ האגדי להיות בר המזל שנופף בגדל האדום מול שור זועם בזירת מלחמת שוורים, וספג על כך קנס מהמועדון שלו.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. AP
השדרוג בדרך. גארת' בייל/AP

בינתיים, באנגליה מדווחים שגארת' בייל כבר החל במגעים על שדרוג חוזהו בריאל מדריד, כדי לעשות סוף לשמועות על מעבר אפשרי למנצ'סטר יונייטד או צ'לסי. על פי הדיווחים, הקשר הוולשי יקבל שכר גבוה יותר וככל הנראה ההתקשרות עמו תוארך בשנתיים נוספות (2021 במקום 2019).

ריאל מדריד ממשיכה בהכנות לקראת משחק החוץ הקשה נגד ולנסיה, שתנסה לקטוע את רצף 22 הניצחונות במשחקים רשמיים של הבלאנקוס. סרחיו ראמוס, שסובל מפציעה ולא התאמן ביום שישי, ייכלל בסגל ומופעלים עליו לחצים שישחק למרות הכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully