וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ראיוס שוב ב-11 של בלבול: "כבודדים לא ננצח"

מאמן מכבי חיפה ממשיך להאמין בספרדי, אותו הוא נוטה להשאיר. שיימן ימשיך בהרכב, דגני עשוי לפתוח בקישור האחורי. הפועל פתח תקוה ללא שלושת המושאלים, בן לוי יפתח? (א', 20:15, ספ'1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 122. מכבי חיפה מובילה 33:60, עוד 29 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כשהפועל פתח תקוה מארחת המאזן עומד על 22:22 בניצחונות לכל קבוצה, ועוד 16 משחקים לא הוכרעו.

* הפרש השערים כהפועל שפתח תקוה מארחת הוא 93:93.

* כבר כמעט 10 שנים שלא היה תיקו בין הקבוצות כשפתח תקוה מארחת. הפעם האחרונה שלא הושגה הכרעה במלאבס הייתה באפריל 2005.

* מרקו בלבול פגש פעמיים את הפועל פתח תקוה, פעם אחת כמאמן בני סכנין ב-2009/10 ובפעם השנייה כמאמן מכבי פתח תקוה ב-2011/12. בשתי הפעמים הוא סיים בתיקו.

* בארבע הפעמים שמכבי חיפה החליפה מאמן באמצע עונה מאז האליפות הראשונה שלה ב-83/84 היא לא הפסידה את המשחק הראשון של המאמן החדש. רק בחילופים בין עטר לבנאדו היא לא ניצחה.

נתונים: דריבליסט

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. קובי אליהו
"חשוב מאוד שתמיד תהיו ביחד, כבודדים לא ננצח משחקים". מרקו בלבול/קובי אליהו

מפתחות והכנות: מכבי חיפה

עם שלושה ניצחונות בלבד בששת המחזורים האחרונים, במכבי חיפה מקווים שעידן מרקו בלבול בליגה ייפתח עם ניצחון, שחשוב גם מנטלית לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון הבא. בלבול לא תרגל היום את ההרכב, אבל מהאימון היום ניתן לזהות את המגמה לקראת המשחק הקרוב. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן הודיע להנהלה כי הוא מעוניין להשאיר את רובן ראיוס. למרות יכולת פושרת של הספרדי מול מכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו, ראיוס שוב ב-11, ומקבל אשראי רחב שאמור להשאיר אותו בקבוצה עד תום העונה. במועדון מצפים לשיפור מהיר, וזה עשוי לקרות כבר מחר בזכות שינוי התפקוד שלו על המגרש. "ראיוס הרבה יותר איכותי באמצע, מאשר בצד", הסביר שחקן בקבוצה.

גם אייל משומר חוזר ל-11 אחרי פציעה, ואילו דקל קינן ממשיך לקבל את הקרדיט במרכז ההגנה. על פי האימון, טאלב טואטחה רק על הספסל ושמואל שיימן ימשיך ב-11. בקישור האחורי הייתה לבלבול התלבטות בין אוראל דגני, עטאא ג'אבר וגוסטבו בוקולי, הקשרים האחוריים היחידים שנותרו בסגל. חן עזרא, רובן ראיוס ואחד מהשניים, עידן ורד או מוחמד כליבאת, ישחקו מאחורי חלוץ בודד. שמעון אבוחצירא מקבל עדיפות על ויאם עמאשה, אם כי לפי האימון עדיין הכל פתוח. מי שלא יהיו בסגל הם כמובן יוסי בניון וקובי מויאל הפצועים, שפתחו בגמר, ומיצ'ל שאמור לעזוב בינואר. מויאל גמר את העונה, בניון בספק למכבי תל אביב. אחרי שהחליט לבקש לצאת לחצי עונת השאלה, גם אלעד גבאי לא בסגל.

בלבול ערך אסיפה בה אמר לשחקנים: "אני מרוצה מאוד מהעבודה הקשה שלכם באימונים, רק עבודה קשה תביא תוצאות. חשוב מאוד שתמיד תהיו ביחד, כבודדים לא ננצח משחקים. הפועל פתח תקווה קבוצה דינמית ועקשנית וצריך להתכונן לזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עומרי אלטמן שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
יפתח בחלוץ בלית ברירה. אלטמן/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: הפועל פתח תקוה

ושוב הפועל פתח תקוה תשלם את מחיר השאלת השחקנים הצעירים מהקבוצות הגדולות. אף שבמועדון פנו בשבוע שעבר למכבי חיפה וביקשו שזו תאשר להם לפחות אחד מבין שחר הירש, דור כוכב ודור חוגי, החליטו בחיפה שכל שלושת המושאלים ייעדרו מהמשחק מחר ועידן בר און יצטרך לאלתר.
כך נולדה באימון היום האפשרות שהקשר הצעיר בן לוי יפתח כשחקן כנף במשחק. לוי, שחקן קבוצת הנוער של המועדון, נחשב לשחקן מאוד מהיר ויתכן שהוא יקבל הזדמנות במשחק כל כך חשוב. מצוקת החלוצים של בר און תשלח לשפיץ את עמרי אלטמן שמשחק בדרך כלל כקשר. צ'ימזי אמבה חזר לקראת סוף השבוע מחופשה ארוכה בניגריה לקראת חתונת אחותו והוא יפתח בהרכב כאשר בר און עדיין לא החליט אם להעלות ארבעה שחקני הגנה או חמישה מאחור.

"אני מאוד מכבד את מכבי חיפה ואני חושב שעל אף מה שעובר עליה העונה, היא קבוצה מצוינת", אמר בר און לקראת המשחק. "אבל אני גם מאמין גדול בשחקנים שלי ולכל משחק אנחנו הולכים חדורי ביטחון שאפשר לנצח. בסיבוב הקודם בסמי עופר היה לנו משחק בהחלט טוב ובבית שלנו עם הקהל הנהדר של הפועל פתח תקוה, אנחנו באים כדי להוציא נקודות".

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: רובן ראיוס

מבלי ששמנו לב, לרובן ראיוס, עם יכולת בינונית מאוד העונה, יש כבר שבעה שערים ושלושה בישולים ב-12 מפגשים. זה לא מעט עבור שחקן שנחשב למאכזב העונה במכבי חיפה, ואולי גם בליגת העל. הנתונים האלה רק מלמדים כמה פוטנציאל יש בספרדי, ולמה בלבול כל כך רוצה להאמין בו. המשחק הקרוב, ואולי גם זה שלאחריו, עשויים להשאיר את החותמת הסופית שהספרדי לא הולך לשום מקום. מאמן חדש, תקופה חדשה.

הפועל פתח תקוה: עומרי אלטמן

עמרי אלטמן יפתח בחוד בתפקיד שהוא שיחק בקושי בילדים. אבל לאלטמן יש כשרון ואצל פאולו סוזה הוא גם שיחק היטב כמגן. שחקנים מוכשרים יכולים לשחק בכל תפקיד ואלטמן יהיה המוציא לפועל של הקבוצה.

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר, אדין צוצאליץ', דקל קינן, שמואל שיימן, אוראל דגני, ג'אבר עטאא, חן עזרא, רובן ראיוס, עידן ורד, שמעון אבוחצירא.

הפועל פתח תקוה: קאלה דרשלר, קובי מוסא, מייקל טוקורה, צ'ימאזי אמבה, עמירן שקלים, חסן אבו זייד, לירוי צעירי, מירקו אורמוש, גיא דיין, בן לוי, עמרי אלטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully