וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאב יעמוד לרשות בלאט מול שארלוט, המאמן: "לברון שיחק פצוע"

סוף סוף קצת חדשות טובות למאמן הישראלי, שיקבל בחזרה את הפורוורד גם את מריון. את הביקורות נגד ג'יימס הוא לא אוהב: "דברים לא הוגנים נאמרו, הדבר הנכון הוא לתת לו להחלים לגמרי". אטלנטה תימכר לבעלים חדשים

קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
מסתכל על חצי הכוס המלאה. לאב/GettyImages

דיוויד בלאט ינסה לשבור הלילה (בין שישי לשבת, 2:00) רצף של שלושה הפסדים ולהרגיע מעט את הרוחות בקליבלנד, כשהקאבלירס יתארחו אצל שארלוט. לברון ג'יימס שייעדר כשבועיים מהמגרשים כמובן לא יתלבש, אך בניגוד אליו, קווין לאב ושון מריון צפויים לחזור לסגל. בארצות הברית מעריכים כי שניהם יפתחו בחמיישיה של בלאט, ביחד עם קיירי אירווינג, מייק מילר וטריסטן תומפסון.

קליבלנד ללא לברון העונה במאזן שלילי של 3:0, אך גם היריבה הלילה סובלת מפציעות. ההורנטס, שהפסידו את ארבעת משחקיהם האחרונים, יחסרו את אל ג'פרסון, לאנס סטיבנסון וג'אנרו פארגו, מה שאומר שכדי לנצח, בלאט יצטרך לעצור בעיקר את קמבה ווקר.

"לברון לא היה מאה אחוז כבר תקופה מסוימת", הודה היום בלאט. "הוא נתן הכל על אף קצת חוסר נוחות. זה הוחמר במשחק נגד מיאמי ומאותו רגע והלאה הסתכלנו על הדברים בצורה קצרת אחרת וביחד איתו הרגשנו שהדבר הטוב ביותר עבורנו יהיה לאפשר לו להחלים באופן מלא. הרבה דברים לא הוגנים נאמרו עליו. הוא שיחק עם הרבה כאבים, והחלטנו להחזיר אותו למאה אחוז".

קווין לאב הוסיף על מצב הקבוצה ומצב הכוכב שלא יתלבש הלילה: "צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה, השחקן הכי טוב שלנו, המנהיג שלנו, בחוץ, ויש הזדמנות לשחקנים אחרים לקחת צעד קדימה, כמוני".

- מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. GettyImages
ביקורת לא הוגנת נגד לברון. בלאט/GettyImages

אטלנטה הוקס יוצאת לדרך חדשה. הערב (שישי) הושג הסכם בין שלושת הבעלים של המועדון על מכירת הקבוצה, וההסכם אושר על ידי ה-NBA. כבר בספטמבר הכריזה קבוצת השליטה במועדון שהיא תמכור 50.1 אחוז מהמניות בעקבות ההתסבכות של אחד הבעלים, ברוס לבנסון, באמירות גזעניות. לאחר מכן החליטו הבעלים הנוספים למכור את חלקן. בשבוע הבא הקבוצה תעמוד למכרז, ולפי דיווחים בארצות הברית, מי שעשויה לזכות בו היא קבוצת משקיעים בשם גולדמן-זאקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully