וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסמואה ג'יאן: "אברהם גרנט איש טוב, הוא אדם מאוד מצחיק"

חלוץ נבחרת גאנה מפרגן למאמנו החדש. הישראלי התראיין לתקשורת האפריקאית וסיפר: "כשהייתי צעיר, אריגו סאקי היה ההשראה שלי, מאוד אוהב גם את הסגנון של יוהאן קרויף"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר מוכן לאליפות אפריקה. גרנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אברהם גרנט מסקרן מאוד את התקשורת הגנאית. "יש ראיונות שלפניהם אתה מתרגש ומלא ציפיות, אברהם גרנט הוא אחד מהראיונות האלה", כתב מייקל אוטי אדג'יי, שראיין את גרנט באתר "אולספורט" הגנאי.

"כשהייתי צעיר, אריגו סאקי היה ההשראה שלי", סיפר גרנט בראיון הנרחב. "הוא התקדם מהליגה השנייה ויצר משהו מיוחד. אני גם אוהב את יוהאן קרויף, כי אני אוהב את הסגנון שבו הוא גרם לקבוצות שלו לשחק, וזה השפיע על ברצלונה במשך שנים ארוכות.

"אני מפוקס מאוד במהלך המשחק. אם אנחנו מבקיעים אני חושב מה הלאה, ואם אנחנו מפסידים אין לי זמן להיות עצוב, כי אני מחפש פתרונות. אחרי המשחק אין לי הרבה מה להגיד. לכל אחד יש את הסגנון שלו. ונגר זכה בתארים באנגליה כי דיבר מעט והיה רגוע על הספסל. ואן חאל משתמש בסגנון דומה, ולא מדבר הרבה על הקווים. אין נכון או לא נכון, לכל מאמן יש את הסגנון שלו. אני תמיד אומר לשחקנים שאני מאוד חיובי. לדעתי, אם יש לך את האיכות והתשוקה, רק מנטליות חלשה יכולה להפריע לי. אף אחד עם מנטליות חלשה לא יכול להצליח, לא משנה כמה כישרון יש לו".

כשנשאל על הרגע הגדול ביותר שלו באימון, השיב: "בכל פעם שאתה משיג משהו אתה חושב שזה הכי גדול. כשזכינו בגביע נוער בתחילת הקריירה שלי, חשבתי שזה הכי גדול. ואז השגתי דברים בצ'לסי וחשבתי שזה מצוין. אני לא חושב שהיה לי שם רגע אחד לו אוכל לקרוא הגדול ביותר. אני בר מזל שאני שהתחביב שלי הוא גם העבודה".

לקראת אליפות אפריקה המתקרבת אמר המאמן הישראלי: "יש לנו בית מאוד, מאוד קשה. כל הנבחרות יכולות להגיע לגמר, אבל רק שתיים יעפילו".

בינתיים כבר יש מי שמוקסם מגרנט. חלוץ הכוכבים השחורים אסמואה ג'יאן העניק ראיון לכלי תקשורת בארצו וסיפר על חוש ההומור של מאמנו הישראלי. "גרנט איש טוב, נפגשנו ודיברנו, אני חושב שגרנט בן אדם מצחיק מאוד, ממש מצחיק", סיפר ג'יאן על התרשמותו ממאמנו החדש, "זאת הייתה הפעם הראשונה שפגשתי אותו, הוא יודע המון כדורגל. הוא שיתף אותי בחוויות שהיו לו, ורואים שהוא מישהו שחושב קדימה - הוא לא לוזר, הוא מנסה תמיד לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully