וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: מכבי תל אביב תתאושש על חשבון אילת ושמיר?

2.1.2015 / 17:45

אחרי ההפסד ביוון, יחנכו הצהובים את שמו החדש של יד אליהו, "מנורה מבטחים", נגד הקבוצה הדרומית המשתפרת (19:40, ספורט 5). דווין סמית' לא יתלבש

סילבן לנדסברג מכבי תל אביב. מגד גוזני
מכבי תל אביב רוצה לראותו אותו ממשיך ביכולת המצוינת. סילבן לנדסברג/מגד גוזני

המחזור ה-14 בליגת העל ייצא לדרך בשבת עם המשחק בו תארח מכבי תל אביב את הפועל אילת (19:40, ספורט 5, שופטים: עמית בלק, כפיר מועלם ודרור גל-פז). שתי הקבוצות שהעפילו בשבוע שעבר לחצי גמר גביע המדינה נפגשו בעונה שעברה שבע פעמים, פעמיים בליגה הסדירה, פעם נוספת בגמר גביע המדינה וארבע פעמים בפלייאוף, ויחד עם המפגש של העונה הנוכחית בו טאטאו הצהובים את אילת מעליהם, עומדת מכבי על מאזן מרשים של 1:7 נגד הקבוצה הדרומית בעונה וקצת. המשחק יהיה הראשון תחת שמו החדש של יד אליהו, היכל "מנורה מבטחים".

הצהובים מגיעים למשחק עם רצף של שבעה ניצחונות ליגה, אך דווקא ללא מומנטום חיובי בשל ההפסד ביורוליג לפנאתנייקוס בחוץ והניצחון הדחוק על הפועל תל אביב ברבע גמר גביע המדינה. הצהובים רשמו לראשונה במשחקי הליגה את הפורוורד החדש ג'ו אלכסנדר שיערוך את הופעת הבכורה שלו, לאחר שלא שיחק נגד פנאתנייקוס בחוץ, ושני השחקנים הזרים שלא נרשמו הם נייט לינהארט, שעדיין לא נרשם בליגת העל ודווין סמית' הפצוע. מכבי תקווה להמשיך את התקופה הטובה שלה בליגה, כשהיא קלעה 109 נקודות בממוצע בשני משחקיה האחרונים, ובאופן ספציפי יקווה סילבן לנדסברג להמשיך במומנטום כשהוא קלע 30 נקודות בממוצע בשני המשחקים האחרונים.

הקבוצה של דן שמיר מגיעה למשחק הזה עם מומנטום חיובי. מלבד ההעפלה לחצי גמר הגביע, אילת ניצחה ארבעה מחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה, מה שהוביל את דן שמיר ואדריאן יוטר להיבחר לשחקן ומאמן חודש דצמבר בהתאמה. באילת מודעים לעובדה שהם אנדרדוג מובהק במשחק הזה, ובאים משוחררים במטרה לרשום סנסציה גדולה. אחת הבעיות המרכזיות שהובילו את הקבוצה הדרומית לתחתית הוא הרקורד שלהם במשחקי החוץ, כשאילת ניצחה פעם אחת בלבד בשישה משחקים וספגה 10 נקודות יותר בממוצע מאשר במשחקי הבית. מי שנמצא בכושר נהדר הוא קאליף וויאט, של ירד מ-17 נקודות בחמשת המחזורים האחרונים, ומסר 8 אסיסטים בממוצע בארבעת המחזורים האחרונים. אלישי כדיר רחוק 3 נקודות בלבד מ-2,000 נקודות בקריירה.

שחקן הפועל אילת אלישי כדיר. מגד גוזני
רחוק 3 נקודות בלבד מ-2,000 נקודות בקריירה. אלישי כדיר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully