וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: צמד לתומר חמד בניצחון אלמריה, השתווה לחיים רביבו

החלוץ העניק לקבוצתו ניצחון שני ברציפות, והשתווה לרביבו כשיאן הכיבושים הישראלי בספרד. אתלטיקו מדריד נצמדה לברצלונה במקום השני אחרי 1:3 על לבנטה, אנטואן גריזמן הלוהט כבש צמד נגיחות. סביליה רביעית אחרי 0:1 על סלטה ויגו, רק 2:2 לוויאריאל באלצ'ה

מחזור 17מחצית03/01/2015
אתלטיקו מדריד
    0
      לבנטה
      אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. GettyImages
      ממשיך להפציץ. גריזמן/GettyImages

      שנה חדשה יצאה לדרך והליגה הספרדית שבה הערב (שבת) עם פתיחת המחזור ה-17. האלופה אתלטיקו מדריד פתחה את 2015 ברגל ימין, או יותר נכון בראש טוב, עם שלוש נגיחות שקבעו 1:3 על לבנטה. סביליה עלתה למקום הרביעי אחרי 0:1 על סלטה ויגו, ויאריאל פספסה הזדמנות לחלוף על פניה כשסיימה ב-2:2 בחוץ מול אלצ'ה.

      הבשורה החיובית מגיעה מכיוונו של תומר חמד, שכבש צמד, והעניק לאלמריה ניצחון שני ברציפות, 1:2 על מלאגה. עם הצמד הזה נרשמה היסטוריה ישראלית בליגה הספרדית: חמד הגיע ל-23 שערים והשתווה לשיאן הישראלי חיים רביבו.

      תומר חמד שחקן אלמריה. GettyImages
      אז מה אם השופט קצת עזר? חמד/GettyImages

      מלאגה - אלמריה 2:1

      רק במחזור הקודם כבש תומר חמד את שער הניצחון ב-0:1 החשוב על סלטה ויגו והערב החלוץ הישראלי מצא את הרשת משחק שני רצוף וסידר לקבוצתו שלוש נקודות חשובות מאוד במאבקי התחתית. חמד פתח כחלוץ חוד בודד ושש דקות לפני המחצית הוא כבש את השער הראשון. חוסה ורסה הרים כדור חופשי מצד ימין, הגנת מלאגה חלמה וחמד ניצל את זה כדי לכבוש מקרוב עם בעיטה מהאוויר.

      בדקה ה-73 הגיע השוויון הזמני, כשסמואל השתלט בצורה יפה על הכדור ברחבה, ולא הותיר סיכוי לחוליאן עם בעיטה מהאוויר לפינה הרחוקה. יופי של שער. בדקה ה-76 הגיע השני של חמד. החלוץ הישראלי קיבל כדור יפהפה מהעקב של פארטיי, שהותיר את חמד במצב קורץ, אבל חמד פספס מול שער ריק ממטרים ספורים. למזלו של חמד, השופט החליט שהייתה עבירה עליו בהחלטה די מפוקפקת, והעניק לו פנדל. חמד לקחת את הבעיטה מהנקודה הלבנה, הכניע את קאמני וקבע 1:2 לאלמריה.

      אלמריה טיפסה עד למקום ה-14 בעקבות הניצחון הזה ופתחה פער של שלוש נקודות מהקו האדום.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

      בשיתוף zap doctors
      פרננדו טורס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
      אל ניניו חזר הביתה/רויטרס

      האלופה יצאה מהמשברון בדיוק בזמן לפני הפגרה עם 1:4 מרשים על בילבאו והמשיכה לניצחון על הצפרדעים, ששקועים בתחתית. פרננדו טורס ישב ביציע בוויסנטה קלדרון וראה את חבריו החדשים-ישנים נהנים משלוש נגיחות מדויקות, שתיים של גריזמן ואחת של גודין.

      דקה 19: גול! סיקיירה הגביה, גריזמן הלוהט הגיח מאחור ונגח במדויק פנימה. 0:1 לאתלטיקו.

      דקה 47: גול! גריזמן מכפיל את מאזנו ואת היתרון. מנדז'וקיץ' נגח לקורה, הכדור קפץ בחזרה לראש של גריזמן והוא שוב נגח פנימה. השוער דייגו מארינייו הציל מאחורי הקו. 0:2.

      דקה 62: גול! לבנטה חוזרת. מויה הציל את הניסיון הראשון, אבל איבן בעט בעוצמה את הריבאונד לתוך הרחבה ואל זהאר, שתי דקות אחרי שנכנס כמחליף, הסיט וצימק.

      דקה 82: גול! שער שלישי של אתלטיקו וגם הוא בנגיחה. הפעם גודין ניצל יציאה רעה של השוער ובקלות שם את הכדור בפנים. 1:3.

      דניס סוארס שחקן סביליה. רויטרס
      כבר במקום הרביעי. דניס סוארס/רויטרס

      סביליה - סלטה ויגו 0:1

      סביליה ממשיכה את העונה המצוינת שלה בליגה הספרדית ואחרי ה-0:0 המביך מול אייבר במחזור הקודם, האנדלוסים פתחו את השנה החדשה עם ניצחון קטן ולא משכנע על הגאליסיינים השוקעים. 32 דקות החזיקה סלטה מעמד עד שניקולאס פארחה הבלם סובב כדור חופשי אדיר מ-20 מטר לחיבורים של סרחיו אלברס. סלטה, שחסרה במשחק הזה את נוליטו ולאריביי שני הסקוררים שלה, סופרת משחק שביעי ברציפות (!) ללא כיבוש. סביליה חלפה על פני ולנסיה ו-ויאריאל ועלתה למקום הרביעי שמוליך למוקדמות ליגת האלופות בתום העונה.

      שחקן ויאריאל, לוסיאנו וייטו. Manuel Queimadelos Alonso, GettyImages
      רצף הכיבושים שלו נמשך, רצף הניצחונות נעצר. וייטו/GettyImages, Manuel Queimadelos Alonso

      אלצ'ה - ויאריאל 2:2

      חמישה ניצחונות ליגה רצופים ושבעה בכל המסגרות היו לוויאריאל עד המשחק הזה אבל הריצה של הצוללת הצהובה נעצרה דווקא מול סוגרת הטבלה והיא פספסה הזדמנות לחזור למקום הרביעי. כל האקשן במשחק הזה התרכז במשחק הזה, שהחל מצוין מבחינת האורחים שעלו ליתרון כבר בדקה ה-12 משער של לוסיאנו וייטו הלוהט שקיבל כדור מצד ימין ובעט מקרוב פנימה. אוצ'ה החלוץ הניגרי ניצל טעות בהגנת המארחים והכפיל בדקה ה-17, אבל אלצ'ה לא התייאשה וביצעה קאמבק מרשים. ג'ונאתס החלוץ הברזילאי ניצל כדור רוחב מצד ימין והפציץ פנימה מתוך הרחבה (26) ועשר דקות לפני ההפסקה קבע ויקטור רודריגס את תוצאת הסיום עם בעיטה מסובבת מחוץ לרחבה לפינה.

      משחקים נוספים

      לה קורוניה - בילבאו 0:1

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully