וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - מכבי פתח תקוה: בן שמעון מזהיר, סילבס יעצור את המפולת?

מאמן מכבי פתח תקוה ערך אסיפה לקראת המשחק מול רעננה (ש', 17:00, אין שידור), הערכה: לוגסי, חרסיסיץ' וקבהא יפתחו יחד בקישור. הפועל רעננה תנצח לראשונה אחרי שמונה משחקים?

מחזור 16מחצית03/01/2015
הפועל רעננה
    0
      מכבי פתח תקוה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: שישה. הפועל רעננה מובילה 2:4 בניצחונות.

      * מעולם לא היה תיקו בין הקבוצות, גם כששתיהן נפגשו שלוש פעמים בלאומית בעונת 2012/13.

      * כשרעננה מארחת היא מובילה 0:3 בניצחונות.

      * הפועל רעננה כבשה שער אחד ב-724 הדקות האחרונות ששיחקה בליגת העל – שנספרות מאז השער האחרון שהבקיעה בניצחון באשדוד.

      * אם מכבי פתח תקוה תפסיד, זו הפעם הראשונה שהיא חוטפת שלושה הפסדים ברצף מאז פברואר 2014.

      * ממוצע השערים במשחקי רעננה: 1.8. ממוצע השערים במשחקי מכבי פתח תקוה: 2.6. ייפגשו באמצע?

      נתונים: אתר דריבליסט

      דדי בן דיין שחקן מכבי פתח תקוה (למעלה) עם עוז פרץ. ניב אהרונסון
      אם מכבי פתח תקוה תפסיד, זו הפעם הראשונה שהיא חוטפת שלושה הפסדים ברצף מאז פברואר 2014/ניב אהרונסון

      מפתחות והכנות: הפועל רעננה

      הפועל רעננה, שלא ניצחה שמונה משחקים ברציפות, עשויה לרדת אל מתחת לקו האדום אם לא תנצח בשבת את מכבי פתח תקוה. רעננה צברה ארבע נקודות בלבד מתוך 24 אפשריות בשמונת המשחקים האחרונים והתדרדרה עמוק אל תחתית הטבלה. במועדון מתכוונים להתחזק במספר שחקנים בחלק הקדמי, בחלון ההעברות שיפתח בשבוע הבא, אולם עד שיגיעו שחקנים חדשים, תצטרך הקבוצה לצבור נקודות, כדי לא להסתבך במאבקי הירידה.

      בצוות המקצועי יש אכזבה גדולה מתרומתם הדלה של השחקנים הזרים ולא מן הנמנע שאחד או שניים מהם יוחלפו בינואר. הדברים מכוונים בעיקר לאנתוני וואקמה, ממאדו צ'אם ופדרו פטראצי שלא תורמים כמעט כלום בחודשים האחרונים. צ'אם ופטראצי אף סופסלו במשחקים האחרונים ועשויים למצוא עצמם מחוץ לקבוצה בסיום חלון ההעברות.

      המאמן חיים סילבס שמר על עירפול מוחלט בכל הנוגע להרכב שיפתח מול פתח תקוה, במטרה להשאיר את כל שחקני הסגל במוכנות ודריכות לקראת המשחק. מי שצפוי לחזור בוודאות להרכב הוא המגן עמנואל אמבולה שסיים לרצות עונש הרחקה.

      sheen-shitof

      פתרון טבעי

      גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

      בשיתוף גברא
      חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
      רעננה תעצור את המפולת? חיים סילבס/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: מכבי פתח תקוה

      אחרי שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים, מכבי פתח תקוה ורן בן שמעון חזרו למקומם הטבעי – רחוק מהצמרת הגבוהה ומרחק של חמש נקודות מהקו האדום. המגן דדי בן דיין והחלוץ רועי דיין שוב לא בסגל הקבוצה בגלל פציעות. משה לוגסי שחזר לסגל בשבוע שעבר נמצא בתמונת ההרכב. במהלך השבוע ערך בן שמעון אסיפת שחקנים, בה העיר על הדרך שבה הקבוצה פותחת את המחצית השנייה, ובכלל, עושה רושם שבצוות המקצועי כבר לא ממש מרוצים מהחלק ההגנתי במשחקים האחרונים.

      "פתחנו את העונה רע, ההגנה התייצבה אחרי שרן שינה את המערך אבל עכשיו שוב יש בעיה. נצטרך לשפר את משחק ההגנה הקבוצתי שלנו", אמר אחד השחקנים. יואכים מונונגה עבר את הניתוח ביום ראשון וייעדר לפחות מספר שבועות. בפעם השנייה העונה, שבוע שני ברציפות, בן שמעון לא תרגל את ההרכב שלו. המאמן הקרין וידאו של היריבה. "השחקנים החשובים אצלם זה שניר שוקר ואנתוני ווקאמה, הם מובילים את הקבוצה. הם קבוצה מאוד טובה וקשה לשחק נגדם", אמר המאמן.

      רן בן שמעון רוצה את מוחמד כליבאת ואלעד גבאי. כרגע, הקשר הספרדי איטור מונרוי מסרב להגיע לארץ. לאחר שיגיע זר אחר, הוא יהפוך לזר החמישי במקום איבן הרצג. במועדון לא ישחררו את קוסטדין אזורוב אם לא ימצאו לו תחליף ראוי במחיר הגיוני, ובמקביל החלוץ יסכים לעזוב עם פיצוי סביר. כרגע אזורוב דורש את חוזהו לכל העונה ומערים קשיים על ההנהלה בנוגע לשחרורו למרות ההתעניינות מסכנין. החלוץ עידן שמש עשוי לעבור לעירוני קריית גת.

      במועדון ממתינים לגזר הדין של המנכ"ל איציק לוזון, שהגיע אתמול להסדר טיעון במסגרת פרשת הסחיטה בה היה מעורב. בהסדר שהוצג לבית המשפט המחוזי בתל אביב הודה לוזון בהסגת גבול, קשירת קשר לביצוע פשע ושימוש ברכב ללא רשות, בעוד שבכתב האישום המקורי נגדו הואשם בעבירות של קשירת קשר לפשע, התפרצות למקום מגורים בכוונה לבצע גניבה, גניבת רכב ופריצה לבניין שאינו מקום מגורים במטרה לגנוב. הפרקליטות דורשת להטיל על לוזון, המיוצג על ידי עורך הדין אבי חימי, עונש של שישה חודשים עד שנת מאסר, ופיצוי לעד המדינה.

      מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון. מגד גוזני
      לא מרוצה מההגנה. רן בן שמעון/מגד גוזני

      מפתחות והכנות

      הפועל רעננה: אנתוני וואקמה

      וואקמה לא כבש מאז המחזור החמישי ונראה שהראש שלו עסוק יותר במעבר לקבוצה אחרת, מאשר בתרומה לרעננה שמשוועת לשערים ובישולים ממנו. זה לא מפתיע שהקבוצות הגדולות בליגת העל, לא ממש נלחמות על שירותיו של וואקמה, שמגלה העונה יכולת חלשה ואינו מזכיר כלל את השחקן המצוין מהעונה שעברה.

      משה לוגסי: מכבי פתח תקוה

      אחרי העונה שעברה, הקשר הגיע עם ציפיות גבוהות מאוד ממכבי תל אביב ונראה היה שרן בן שמעון יבנה סביבו את מרכז הקישור. אלא שפתיחת העונה הרעה והפציעה בהמשך היוו סימן שאלה גדול לגבי ההמשך. אחרי חודש וחצי ביציע, לוגסי חייב לשחק יותר, הרבה יותר, כדי לגרום למכבי תל אביב להחזיר אותו בעונה הבאה. על פי העונה שעברה, הוא מסוגל להרבה יותר.

      יוסי בניון מכבי חיפה מול משה לוגסי מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
      מסוגל להרבה יותר. משה לוגסי/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלי חכמון
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 400

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully