וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 2.1

ריאל מדריד הצטרפה לרשימת המחזרות אחר ווילפריד בוני, סיטי ויונייטד מנסות לחטוף את פפה, ברצלונה רוצה להאריך את חוזהו של דני אלבס, הומלס רוצה ליונייטד וליברפול בעקבות קשר באיירן. כל השמועות מחלון ההעברות

ווילפריד בוני שחקן סוונסי. GettyImages
מחוזר גם בספרד. בוני/GettyImages

העברות

* באיירן מינכן הודיעה כי הגיעה לסיכום עם שטוטגרט, ותרכוש בסיום העונה את קשר נבחרת הנוער של גרמניה ג'ושואה קימיך, שמשחק כיום בלייפציג.

* דארן בנט עבר בהשאלה מאסטון וילה לדרבי קאונטי מצמרת הצמפיונשיפ עד לסיום העונה

שמועות

* ריאל מדריד מנסה להאריך את חוזהו את חוזהו של פפה, אבל נתקלת בקשיים, בין היתר משום ששתי הקבוצות של מנצ'סטר, יונייטד וסיטי, סימנו אותו בעדיפות גבוהה.

* על פי 'דיילי מייל' הבריטי, גם ריאל מדריד נכנסה למירוץ אחרי חלוץ סוונסי ווילפריד בוני. הבלאנקוס מעוניינים להחתים חלוץ נוסף, ככל הנראה על חשבונו של צ'יצאריטו שיעזוב. גם מנצ'סטר סיטי, ליברפול וטוטנהאם מעוניינות בבוני.

* יונייטד מגלה עניין מחודש בפול פוגבה ועל פי דיווחים באנגליה, היא סימנה אותו כמטרה הראשונה לקיץ, אחרי שהבינה כי כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל לא יגיעו.

* מאמן מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל, שקיבל על פי הערכות תקציב של כ-50 מיליון ליש"ט להעברות בינואר, מעוניין מאוד בצירופו של מגן אברטון שיימוס קולמן.

* עוד שמועה מאנגליה: ליברפול מובילה במאבק להחתמתו של קשר באיירן מינכן ג'רדאן שאקירי. יובנטוס ואינטר מעוניינות בו והגישו הצעה לקבל אותו בהשאלה, בעוד המרסיסיידרס העבירו הצעה חוזה ארוך טווח.

פפה, שחקן ריאל מדריד. GettyImages
לריאל מצפה מאבק לא פשוט. פפה/GettyImages

* רדאמל פלקאו, שהגיע למנצ'סטר יונייטד במסגרת הסכם השאלה עם מונאקו, עשוי להפוך בימים הקרובים לשחקן קבוע של השדים האדומים עם חוזה חדש, ללא כל התחייבות לקבוצה מהנסיכות.

* בתקשורת הבריטית טוענים כי מאטס הומלס אמר למשפחתו שהוא מעוניין לעבור למנצ'סטר יונייטד.

* המעבר של לוקאס פודולסקי מארסנל לאינטר קורם עור וגידים. החלוץ עזב את לונדון, ובאיטליה מדווחים כי העסקה, במסגרתה הוא יושאל לנראזורי עם אופציית רכישה, תיחתם רשמית בימים הקרובים.

* יובנטוס שוקלת להחתים את חלוץ פורטו ג'קסון מרטינז.

* נאפולי מעוניינת בקשר פיינורד טוני וילהנה, שמחזיק בחוזה בהולנד עד קיץ 2016.

* אחרי שערעורה נדחה והאיסור על החתמת שחקנים חדשים נותר בעינו, ברצלונה מעוניינת להאריך את חוזהו של דני אלבס. המגן הברזילאי מסיים חוזה ביוני הקרוב וזה זמן רב ששמו נקשר במעבר לקבוצות אחרות, אך הקטלאנים לא מצאו חלופה ראויה ורוצים להשאירו.

לוקאס פודולסקי שחקן ארסנל. Shaun Botterill, GettyImages
יקבל יותר דקות במגף? פודולסקי/GettyImages, Shaun Botterill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully