וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל נרגעת: ההפסד למילאן לא נספר, שיא הגינס בדרך?

הבלאנקוס, שרצף הניצחונות שלהם נעצר על 22 עם ההפסד לרוסונרי, התבשרו כי הספירה חלה רק על משחקים רשמיים. כעת חסרים לה שלושה ניצחונות כדי לשבור את השיא ההיסטורי של קוריטיבה

שחקני ריאל מדריד חוגגים, אליפות העולם לקבוצות 2014. AP
בקרוב בספר השיאים של גינס? ריאל מדריד חוגגת/AP

רצף הניצחונות המטורף של ריאל מדריד בכל המסגרות נקטע ביום שני האחרון, עם הפסד 4:2 למילאן במשחק ידידות בדובאי. היה זה ההפסד הראשון של הבלאנקוס מאז ה-13 לספטמבר, ועל אף שמדובר במשחק ראווה חסר משמעות, בריאל התאכזבו מהעובדה שהרוסונרי הרסו להם את השאיפה להיכנס לספר השיאים של גינס עם רצף הניצחונות הארוך בהיסטוריה.

אבל כעת מתברר שהחששות היו לחינם: הספירה, כך מסתבר, חלה אך ורק על משחקים רשמיים, כך שריאל עדיין יכולה לשבור את השיא ההיסטורי, בו מחזיקה קוריטיבה, שהשיגה רצף של 24 ניצחונות בין פברואר למאי 2011.

"אנחנו רוצים להזכיר לאלה שצפו במשחק בין מילאן לריאל מדריד שרצף הניצחונות של הבלאנקוס עומד בעינו, משום שהשיא מתייחס אף ורק למשחקים רשמיים", נכתב בחשבון הטוויטר הרשמי של קוריטיבה, שנראית כמי שדווקא לא חוששת מאיבוד השיא לאימפריה מספרד. "כדי לאשר את השיא שלנו ב-2011, עברנו הליך ארוך בניסיון לברר לעומק מהם החוקים והקריטריונים. אנחנו יודעים מצוין מה נדרש כדי לשבור את השיא, וריאל עדיין עומדת בתקן".

כדי לעמוד ביעד, ריאל תצטרך לצלוח משימות לא פשוטות. ביום ראשון הקרוב היא תתארח במסטאייה אצל ולנסיה, ואילו בשבוע שלאחר מכן, בו תוכל להשוות את השיא (אם תנצח את העטלפים), היא תיאבק ביריבה העירונית אתלטיקו מדריד. משחק שבירת השיא, אם וכאשר יהיה רלוונטי, יהיה לעיני הקהל הביתי מול אספניול, ב-10 בינואר.

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. AP
לוח זמנים לא פשוט בכלל. אנצ'לוטי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully