וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד ארסנל פרץ למגרש וניסה לתקוף את ארסן ונגר

הלחץ על המנג'ר הצרפתי הולך וגובר: אוהד נכנס למגרש במהלך ההפסד 2:0 לסאות'המפטון, ניגש לספסל והחל לתקוף מילולית את ונגר ואת עוזרו סטיב בולד. צפו בתקרית החריגה

ארסנל ספגה הערב (חמישי) את ההפסד החמישי שלה העונה עם 2:0 בחוץ מול סאות'המפטון. התותחנים נראו רע והם עם 33 נקודות בלבד אחרי 20 מחזורים בפרמיירליג. מטבע הדברים גם הלחץ על ארסן ונגר הולך וגובר. אחרי שלפני כמה שבועות אוהדי ארסנל המתינו לשחקנים ליד האוטובוס וקיללו את המנג'ר הצרפתי, היום הוא חווה אירוע לא נעים נוסף.

אוהד של ארסנל ירד מיציע אוהדי הקבוצה במהלך המשחק ורץ את כל הדרך עד לספסל של קבוצתו, כשהוא מתקרב לוונגר ולעוזרו סטיב בולד ומנסה לתקוף אותם. בולד, שחקן עבר בארסנל, ניסה להרגיע את האוהד ואמר לו לעזוב את המקום, אבל הוא נרגע רק לאחר שסדרנים הגיעו והורידו אותו בכוח מהמגרש. ונגר, שנמצא בעונה ה-19 שלו בארסנל, ספג קללות ושירי נאצה מאוהדים גם מול ווסט ברומיץ' בנובמבר האחרון. ונגר עצמו טען במסיבת העיתונאים אחרי המשחק כי מדובר באוהד של סאות'המפטון, אך היא הוציאה הודעה שלאחר שבדקה את האירוע מסתבר כי מדובר באוהד ארסנל. "הוא היה ילד צעיר, אבל אני חושב שהוא אוהד סאות'המפטון. הוא לא נעצר בכלל. אני לא חושב שהוא אמר משהו בכלל, זה לא היה אגרסיבי בכלל", אמר ונגר.

אוהד ארסנל פורץ למגרש בזמן משחק, ארסן ונגר, סטיב בולד. טוויטר, צילום מסך
אוהד ארסנל תוקף את ונגר/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully