וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אלי שגב העביר צילום של העברה בנקאית על סך 600 אלף שקל

1.1.2015 / 20:07

בעלי המועדון העביר לאנשים בקבוצה את המסמך שמוכיח כי העביר כספים, על אף שהם טרם נכנסו לחשבון הבנק של הצהובים. דודו דהאן דורש שיורידו את המחיר על לארי קאיודה

one

אלי שגב שלח הערב (חמישי) למנהלי מכבי נתניה צילום של העברה בנקאית שביצע מאנגליה לחשבון הבנק של הקבוצה על סך 600 אלף שקל. הכסף עדיין לא נכנס לחשבון בישראל, אבל צילום ההעברה אמור ללמד כי בעל הבית אכן העביר את הכסף כפי שפורסם כבר באמצע השבוע בוואלה! ספורט. שגב הבטיח כי בשבוע הבא יעביר את היתרה על סך של 400 אלף שקל ובסך הכל מיליון שקל, שיופנו להמשך תשלומי המשכורות וההוצאות האחרות שיש לקבוצה.

סוכנו של לארי קאיודה דודו דהאן הבהיר לראשי המועדון שיהיה לו קשה להוציא מגנט יותר מ-400 אלף יורו שהם מוכנים לשלם על כרטיסו של החלוץ. מחירו של קאיודה היה מאמיר לו היה מבקיע במשחקים האחרונים בהם היה נתון למעקב של הסקאוטים הבלגים. הבעיה מבחינת נתניה היא שמהסכום הנמוך הם צריכים להעביר 30 אחוז לקבוצת הארטלנד הניגרית וכך יוותרו בקופה רק 280 אלף יורו. בסכום הזה אלי שגב לא יהיה מוכן למכור את החלוץ שהבהיר כי הוא לא יסכים לעבור לשום קבוצה אחרת בישראל.

עומר צלישר הפצוע יעדר מהמשחק בשבת בקרית שמונה ואת מקומו ימלא גבי ג'ורג'ו. ערן לוי יחזור להרכב שיכלול גם את רן רול ודיא סבע שכבש את השער היקר בשבת שעברה במושבה בניצחון על מכבי פתח תקוה. הקבוצה תצא בשבת בבוקר לבית מלון ליד קרית שמונה ושם תתכונן למשחק.

בעלי מכבי נתניה אלי שגב. ניב אהרונסון
העביר כספים. שגב/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully