וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "זה שבוע מרגש מאוד, אולי אפילו היסטורי"

1.1.2015 / 19:44

הפועל תל אביב ערכה את אימון הבכורה באולמה החדש, מאמנה נשמע נרגש: "מעבר לאולם חדש מהווה שדרוג, אבל זה ייקח זמן". מתן נאור: "כרגע, אלו רק ארבעה קירות, אנחנו צריכים להכניס לפה זיכרונות"

מתן נאור שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מתרגלים לסלים החדשים. נאור/ברני ארדוב

לאחר שצו איסור עריכת משחקי ספורט בהיכל הדרייב אין החדש הוסר כצפוי היום (חמישי) ערכה הערב הפועל תל אביב את אימון הבכורה שלה בביתה החדש. מלבד ההתרגשות הצפויה מהמעבר וממשחק הבכורה ביום ראשון נגד הפועל ירושלים, בהפועל שמחים לקבל בחזרה את הקפטן מתן נאור שהתבגר על פציעה בשריר התאומים שהשביתה אותו למשך כחודש, והוא צפוי לעמוד לרשותו של עודד קטש לקראת המשחק.

בהפועל יערכו מחר אירוע מיוחד לקהל בו יחנכו באופן רשמי את האולם. על פי התוכנית באירוע מחר ייערכו פעילויות לילדים, תיערך הופעה של להקת לאה קטמין ושיא האירוע יהיה משחק ותיקים עם כוכבי העבר הגדולים של המועדון ביניהם גילי מוסינזון, שמעון אמסלם, עמוס פרישמן וחיים זלוטיקמן. עלות כניסה לאירוע 20 שקלים.

מאמן הפועל תל אביב עודד קטש התייחס לרגשות לקראת חניכת האולם החדש: "אני מקווה שזה יעשה חשק לשחקנים. זה שבוע מרגש, אם לא היסטורי, בשביל השחקנים. אפשר להרגיש את ההתרגשות ואני רואה שזה הגיע לשחקנים. מקווים להגשים חלום פה. אני בונה על הרבה דברים שישדרגו לנו את המשחק, מהלך של מעבר לבית חדש ייצר יותר מחויבות.

"בסופו של דבר, אני מצפה מהשחקנים למחויבות מסוימת. אין ספק שבית ואולם גדול יותר משדרג מועדון. זה לא משהו שנראה באופן מיידי, אלא לאורך זמן זה ישדרג את המועדון, ללא ספק. ביום ראשון יש לנו משחק לא פשוט, כמו כל המשחקים בליגה. הראינו שאנחנו יודעים להתמודד עם לחץ וזה מעודד אותי. ככל שאנחנו לחוצים יותר, אנחנו מגיבים טוב יותר.

"ההתרגשות יכולה לעבוד לשני הכיוונים, אבל אנחנו שמחים מאוד על מעבר האולם. אם מסתכלים על התמונה המלאה, המעבר אמור לשדרג את המועדון הזה. בניגוד לירושלים, שם זו קפיצה גדולה מ-2,200 ל-11 אלף, זה הרבה יותר משמעותי ממה שאנחנו עשינו. זה מעבר הדרגתי ונכון בשבילנו. אנחנו נשתדל לא להרוס את השמחה". קטש התייחס לפציעה ממנה סבל מתן נאור: "הוא חזר להתאמן, היום הוא יעשה אימון מלא ראשון ואני מקווה שהפציעה מאחוריו". על העובדה שהפועל תל אביב הייתה שותפה למשחק הבכורה בארנה ועכשיו ירושלים תהיה שותפה לחניכת הדרייב אין, אמר המאמן: "היינו שותפים למשחק הפתיחה של הארנה בירושלים וכמעט ניצחנו שם. יצא שהם באים אלינו במשחק הראשון בו אנחנו חונכים את האולם שלנו".

קפטן האדומים מתן נאור אמר: "מתרגשים, אני בעיקר מתרגש. חשבנו כולנו, בטח אני, על הרגע הזה כבר הרבה זמן. זו הרגשה טובה ובינתיים אלה ארבעה קירות וזה מרשים, אבל אנחנו צריכים להפוך את זה לבית. לחלק של הקהל אני פחות דואג. צריך להכניס פה זיכרונות, שכל אחד יחשוב על הבית שלו ועל הזיכרונות שלו משם.

"זו הרגשה שונה מאוסישקין, יש פה יותר מקום וזה אולם ברמה גבוהה יותר. אבל גם כשפתחו את אוסישקין, הוא עוד לא היה אוסישקין, הוא הפך להיות כזה רק אחרי כמה זמן. אוסישקין היה שייך להפועל תל אביב ואני מקווה שגם האולם הזה יהפוך לבית. יהיו פה הרבה חבלי לידה ואנחנו נשמע כל מיני ביקורות וכתבות ביקורתיות. יש פה עוד הרבה דברים שלא הושלמו, אבל אנחנו לא נתלונן".

נאור התייחס לפציעה ממנה סבל לאחרונה: "אני מקווה שהפציעה מאחורי. היה מתסכל מאוד לראות את הדרבי מהצד. אחר כך חשבתי מיד על המשחק הראשון בבית החדש ואני יכול להגיד שחלק מההחלטות שקיבלנו קשורות לזה".

על המשחק הקרוב מול הפועל ירושלים המסובכת: "היא חיה פצועה ועדיין יש לה הרבה כלים. אנחנו צריכים להגיע וגם עלינו יהיה לחץ ומטען שנסחוב איתנו, מי שיתמודד עם הסיטואציה שלו טוב יותר, ינצח. הניצחון פה הוא חשוב מאוד וזה יהיה המבחן שלנו".

ברוכים הבאים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully