וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססאר ארסו לא הורשה להתאמן, בית"ר חוששת מהצעות שיקבל

מכבי חיפה ומכבי תל אביב כבר החלו בגישושים עם הספרדי שהתעמת באימון ברביעי עם אצילי ואיים: "אני עוזב ולא חוזר". קורצקי לשחקנים: "שניהם אשמים, אסור שדברים כאלה יקרו"

one

תקרית חריגה התרחשה אתמול (רביעי) באימון בית"ר ירושלים כאשר הבלם הספרדי ססאר ארסו התעמת עם עומר אצילי והורחק על ידי המאמן מנחם קורצקי. במהלך העימות העיר ארסו בעצבנות לאצילי, וזה סימן לו מנגד לשתוק. ארסו הגיב באגרסיביות, קורצקי התקרב אליו ודרש ממנו לעזוב את האימון. בתגובה ארסו ענה לקורצקי: "אם אתה מתנהג ככה, אני עוזב ולא חוזר".

בעקבות האירועים קורצקי כינס את השחקנים באימון הקבוצה ואמר: "דברים כאלה אסור שיקרו, לא משנה מה. גם ססאר וגם עומר אצילי אשמים. לאצילי אסור היה לעשות את תנועת הזלזול וססאר לא היה צריך להגיב כך. החוסן שלנו זה חדר ההלבשה ואתם צריכים להיות שקולים בתגובות".

ססאר ארסו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
תקרית לא נעימה. ארסו/ברני ארדוב

בבית"ר סיפרו כי ארסו מרגיש שהוא משפר את השחקנים הצעירים ומעיר להם המון וההערה של קורצקי פגעה בו מאוד. מאז המקרה ארסו לא ענה לטלפונים, אבל היום הוא התייצב לאימון הצהריים אך לא הורשה להתאמן עד שיקיים שיחה עם קורצקי בנוגע לתקרית. בכל מקרה, עדיין לא ברור אם הוא יעמוד לוועדת משמעת פנימית של המועדון. בכל מקרה, ארסו אמר לשחקנים שהוא נבהל מהצורה שבה קורצקי רץ אליו וגער בו, ולכן הוא הגיב כפי שהגיב.

ארסו הוא אחד השחקנים הבולטים של בית"ר בעונה הנוכחית והוא חתום עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. לאחרונה החלו גישושים אצל השחקן מצד מכבי חיפה ומכבי תל אביב. שחקן בקבוצה אמר על ארסו: "הוא קצת התבלבל בזמן האחרון. אני לא יודע אם זה הצעות של קבוצות אחרות, אבל ממצב של שחקן מנוסה שמקשיבים לו הוא הגיע לנקודה שהדיבור שלו פוגע באנשים. טוב שקורצקי הרגיע אותו". למרות הדברים, בבית"ר הבהירו כי לפחות עד לתום העונה ארסו הוא שחקן של בית"ר בלי קשר לשאלה מה הסכום שיוצע עבורו. בבית"ר מקווים כי הנושא בכל זאת ייפתר במסגרת המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully