וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני פוליס מונה למאמן ווסט ברומיץ'

אחרי השנה המוצלחת בקריסטל פאלאס, פוליס מגיע כמחליפו של אלן אירווין שרשם שבעה הפסדים מתשעה משחקים. פוליס: "כל מועדון מצליח בנוי על אחדות וזה מה שאני רעב להביא לאלביון"

ווסט ברומיץ' הודיעה היום (חמישי) על מינויו של טוני פוליס כמאמן הקבוצה אחרי שהוא חתם על חוזה לשנתיים וחצי. מאמן קריסטל פאלאס לשעבר מחליף בתפקיד את אלן אירווין, שפוטר ביום שלישי אחרי ההפסד 2:0 לסטוק במה שהיווה הפסד שביעי מתשעת המשחקים האחרונים של הקבוצה.

פוליס, שמעולם לא ירד ליגה, לוקח את הקבוצה כשהיא מדורגת במקום ה-16 בפרמיירליג, רק נקודה אחת יותר מהקו האדום. "אני מרוצה מאוד לקבל את התפקיד ואני עושה את זה תוך שליחת מסר חשוב לאוהדי אלביון ולכולם במועדון", כתב פוליס באתר הרשמי של המועדון. "כל מועדון מצליח בנוי על אחדות וזה מה שאני רעב להביא לאלביון. כולם יחד מלמעלה למטה - האוהדים, הצוות, השחקנים - לכולם יש עניין בסיוע למועדון. אנחנו יכולים ללכת עם זה קדימה ובתקווה להרים את הקבוצה בפרמיירליג".

מאמן קריסטל פאלאס, טוני פוליס. GettyImages
אתגר חדש. טוני פוליס/GettyImages

כזכור, פוליס זכה כמאמן השנה של הפרמיירליג בשנה שעברה אחרי שהוביל את קריסטל פאלאס למקום ה-11 בליגה וזאת כשהוא לקח את הקבוצה במרחק של שש נקודות מחוף המבטחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully