וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה אישרה עריכת משחקים בדרייב אין

1.1.2015 / 15:08

לאחר בדיקה נוספת שערך מחוז ירקון במשטרה, הוחלט להוריד את איסור עריכת אירועי הספורט מהאולם החדש של הפועל תל אביב לקראת הבכורה נגד הפועל ירושלים

הפועל תל אביב תארח ביום ראשון הקרוב את הפועל ירושלים באולם הדרייב אין החדש, ואחרי שהבוקר קיבלו האדומים וכן חברת היכלי הספורט הודעה מהמשטרה שהאולם לא עומד בתקנות ונפסל לאירוח אירועי ספורט, האולם אושר על ידי המשטרה ויהיה מוכן בזמן.

במכתב ששלח קצין רישוי ואבטחה במרחב ירקון, רב פקד יוני זילברמן לרכז הליגות נפתלי גושן ולנדב גרינשפן, מנכ"ל "היכלי הספורט" נכתב כי התיקונים שנדרשו באולם, כפי שנקבעו בסיור שנערך בשבוע שעבר, וכן אישור משרד התמ"ת לא הובאו לידי המשטרה עד אמש (רביעי), המועד שנקבע מראש, ולכן אין אישור לארח משחקי ספורט במקום. במכתב מצוין כי אם הדברים יסתדרו, הם יעדכנו את הצדדים ויתנו את האישור לעריכת משחקים.

לאחר בדיקה נוספת שערך מחוז ירקון של המשטרה הוחלט כצפוי להסיר את איסור עריכת אירועי הספורט מהאולם החדש, והמשטרה הודיעה על כך לאחר שמסמך מאשר נוסף הגיע אליה.

היכל הדרייב אין של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
קשיים בדרך לחניכה. אולם הדרייב אין/יוסי ציפקיס

בהפועל תל אביב עדכנו לאורך היום כי הם בקשר עם גורמי המשטרה ועם חברת "היכלי הספורט" המנהלת את האולם, וכי אין בכוונתם לארח את המשחק במקום אחר. מעל 2,700 מנויים להיכל החדש, המכיל כ-3,400 מקומות, נמכרו במהלך החודש האחרון.

בהפועל תכננו לקיים היום אימון בכורה חגיגי בדרייב אין וכן לארח מחר אירוע מיוחד לקהל בו יחנכו באופן רשמי את האולם. על פי התוכנית המקורית באירוע מחר ייערכו פעילויות לילדים, תיערך הופעה של להקת לאה קטמין ושיא האירוע יהיה משחק ותיקים עם כוכבי העבר הגדולים של המועדון.

עדכון ראשון: 10:28

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוראת המשטרה על עיכוב הפתיחה של אולמה של הפועל תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully