וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב גרין נותח בהצלחה, רופאו: "תקופת ההחלמה - מספר חודשים"

1.1.2015 / 19:01

לא נמצאו נזקים בברכו של הסנטר הוותיק, אך רופאיו מסרו: "מוקדם לקבוע מועד חזרה למגרשים". הערכה: גרין עלול לפרוש. פרנקו: "לא נתרץ עכשיו דברים או נרחם על עצמנו"

one

הפועל ירושלים אמנם הפסידה בפעם הרביעית ברציפות בליגה כשהובסה בחולון 89:70, אולם את ראשי הפועל ירושלים העסיקה בעיקר פציעתו החמורה של יניב גרין, שעל פי הערכות עלול לפרוש בגינה.

בשעות הערב עבר בהצלחה גרין בביה"ח הדסה עין כרם בירושלים ניתוח לאיחוי השבר בפיקת ברך ימין. ד"ר עדי פרידמן אורטופד הקבוצה שניתח את יניב ביחד עם פרופ' אירי ליברגל - ראש המערך האורטופדי במרכז הרפואי - מסר לאחר הניתוח: "הניתוח עבר בהצלחה, גילינו למרבה השמחה היחסית, שבר בפיקה שקובע היטב. לא נמצאו נזקים נוספים בברך. תקופת ההחלמה תיארך מספר חודשים. מוקדם לקבוע מועד חזרה למגרשים".

הפציעה אירעה במהלך הרבע השני לאחר שגרין החליק על הפרקט. מיד לאחר הפציעה הצוות הרפואי של הקבוצה הבין שמדובר בפציעה חמורה: שבר בפיקת הברך. כבר אמש היה ברור לשחקנים ולהנהלה שגרין סיים את העונה. הסנטר בן ה-34 של ירושלים פונה לבית החולים כשהוא נאנק מכאבים, עבר בדיקת סי.טי, גובס, והבוקר יעבור בדיקות נוספות כדי לבדוק האם אזורים אחרים בברך נפגעו גם כן. את השחקן מלווה אורתופד הקבוצה, ד"ר עדי פרידמן. בקבוצה יבדקו במקביל האם מדבקות הפרסומת על הפרקט הן אלה שגרמו לגרין להחליק.

שבר בפיקת הברך ליניב גרין, שגמר את העונה

סנטר הפועל ירושלים יניב גרין מפונה פצוע מהמגרש. ברני ארדוב
יעבור בדיקות נוספות כדי לבדוק האם אזורים אחרים בברך נפגעו גם כן. גרין מפונה מהמגרש/ברני ארדוב

לאחר המשחק אנשי ושחקני ירושלים ביקרו את גרין בבית החולים תל השומר. מנכ"ל הפועל ירושלים, גיא הראל, אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "כולנו מקווים שיניב יחזור ויהיה בריא קודם כל, אנחנו נהיה פה ונתמוך בו. יניב הוא בחור חיובי ודמות מאוד מיוחדת בחדר ההלבשה, חבל לי קודם כל בשבילו ואחרי זה בשבילנו".

גם דרווין קיצ'ן יושבת לתקופה ארוכה בשל שבר מאמץ, כשגם בר טימור פצוע. בקבוצה מנסים לאתר בשבועות האחרונים גארד נוסף לקבוצה. על הפציעות הרבות אשר ספגה הקבוצה אמר הראל : "הם פצועים. זה מצב נתון, עכשיו צריך לבדוק מה ואם ניתן לעשות. שחקנים אחרים ישחקו, והמאמן יצטרך לבחור מי ישחק ומי לא. כמובן שכשהסגל מצטמצם הולכים למקומות אחרים בספסל, יש לנו ספסל עם חבר'ה צעירים ומוכשרים, והם יצטרכו למלא את המקום".

בפן המקצועי הקבוצה לא רווה נחת. ראשי הקבוצה מדגישים כי למרות הפציעה החמורה של גרין וההלם של השחקנים, זה "לא מהווה תירוץ להפסד", כהגדרתם. הצוות המקצועי יערוך שיחות בימים הקרובים עם השחקנים. יש הסבורים בקבוצה כי אדם אריאל, שחקנה הצעיר והמוכשר של הקבוצה, צריך לקבל דקות מרובות יותר.

ליאור אליהו אמר: "קשה עם הפציעה. זה היה נראה רע על המגרש, אני באופן אישי לא יכולתי להסתכל כי היה לי פשוט לראות כזה דבר קשה שקורה למישהו. בטח שזה קורה למישהו כמו יניב. כולם יתמכו בו ומתפללים בשביל יניב, מקווים שייצא מזה כמה שיותר מהר".

בחדר ההלבשה אמר המאמן דני פרנקו לשחקנים: "יניב נפצע וכולנו מקווים שיחלים מהר, אבל לא נתרץ עכשיו דברים או נרחם על עצמנו. אנחנו חייבים להוציא מעצמנו את המקסימום על המגרש, לשחק קשוח וחזק בהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully