וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזל הרע של מכבי חיפה נמשך: קובי מויאל גמר את העונה

1.1.2015 / 16:00

הקשר נבדק וסובל מקרע ברצועה הצולבת, בסחוס ובמיניסקוס והוא צפוי להחמיץ את שאר המשחקים העונה. בניון נבדק, בחיפה מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה. אביחי ידין נפגש עם שחר וצפוי לחזור לסגל

תקציר גמר גביע הטוטו 2014/15: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:2/ONE

מכבי חיפה ממשיכה לסבול מחוסר מזל: קובי מויאל גמר את העונה. הקשר שנפצע אמש במשחק גמר גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב קיים בדיקה שממנה עלה כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת, בסחוס ובמיניסקוס. הקשר צפוי לעבור ניתוח.


מכבי תל אביב ניצחה את מכבי חיפה 1:2 וזכתה בגביע הטוטו

יוסי בניון קובי מויאל מכבי חיפה מאוכזבים. ברני ארדוב
חוסר מזל. קובי מויאל/ברני ארדוב

גם יוסי בניון נפצע בברך ונבדק ובמכבי חיפה מקווים שהפציעה שלו אינה חמורה. "בהתחלה מויאל ספג פציעה בברך אחת. אחר כך הגיעה הכתף, ועכשיו הברך השניה. כמה חוסר מזל יש לשחקן אחד", אמרו בחיפה ואחד השחקנים הוסיף: "זה חלק מקללת הקשר האחורי במכבי. תמיר כהן, אביחי ידין, כל שחקן רכש שמגיע לכאן שובר משהו". מרקו בלבול רוצה מאוד קשר אחורי ויחפש זר בעמדה הזאת. הוא מעדיף לשחרר את מיצ'ל ולהתחזק בעוד חלוץ ישראלי כמו טוטו תמוז או איתי שכטר, כשביום שני אמורה להיערך פגישה מקצועית בעניין בין הנשיא יעקב שחר למרקו בלבול. "חסרה לנו איכות בחלק הקדמי. צריך להביא לשם שחקן ברמה הגבוהה ביותר, או לא להביא בכלל. למרקו תהיה הרבה עבודה", הסבירו בקבוצה.

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
חוזרים לצרות של הליגה/קובי אליהו

הקשר אביחי ידין נועד הבוקר (חמישי) עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר. הפגישה בנוגע לעתידו של הקשר התקיימה ברוח טובה ולאחריה התבקש ידין להיפגש עם המאמן מרקו בלבול. השניים צפויים להיפגש בקרוב ונראה כי כעת, לאור הפגישה, סלולה דרכו של הקשר חזרה למכבי חיפה. בין הצדדים אמורה להתקיים בוררות בחמישי בינואר אך ייתכן שזו לא תתקיים לאור המצב החדש.

במכבי חיפה היו בטוחים לפני גמר גביע הטוטו אתמול שהחלפת המאמן תוביל למהפך שיוליד תואר ראשון העונה, אבל הקבוצה תיאלץ להתמקד שוב בצרות בליגה. הנושא המרכזי לאחר ההפסד למכבי תל אביב היה שוב השיפוט, והפעם הביקורת הייתה מופנית כלפי מנשה משיח. "יש גבול לכמה השופטים יכולים לטעות השנה. משיח פשוט גמר אותנו. כל הספסל ראה שהעבירה הייתה מחוץ רחבה והוא לא? איפה היה השופט בסכנין שהשער הובקע מנבדל?", אמרו בחיפה. "קשה להתאושש מפתיחת העונה, אבל שגם השופטים נגדך זה כמעט בלתי אפשרי".

עוד באותו נושא

מרקו בלבול: "התרגשתי, מרוצה מאוד ממה שראיתי"

לכתבה המלאה
מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לצרף להתקפה שחקן ברמה הגבוהה ביותר, או לא להביא בכלל. בלבול/אדריאן הרבשטיין

מתן אוחיון, שכבש אתמול שער בכורה לצד הלא נכון, התייחס למה שקרה בשער הראשון. "הייתה קצת חוסר הבנה עם סטויקוביץ'. הוא ביקש את הכדור, נגחתי חזק מדי, והוא עשה שני צעדים קדימה. קורים דברים כאלה בכדורגל", אמר המגן והוסיף: "אבל הייתה טעות קשה של השופט, אני לא מתייחס לכל הטיויות העונה, כי טעויות קורות, אבל במשחק כזה צריך להפעיל יותר שיקול דעת. חבל שהייתה טעות".

אוחיון שחזר לתפקד כבלם התייחס גם לעתידו. "אני תמיד מקווה לשחק. באתי לעבוד קשה ואני מקווה להראות את היכולות שלי. באופי שלי, ותמיד הייתי ככה, אני שחקן שעובד קשה. אני ממשיך בקו ובדרך שלי. הכל תלוי במאמן, הוא ישים אותי בעמדה שבה הוא רואה לנכון". על העובדה ששוב שלחו אלפי אוהדים מאוכזבים הביתה אמר: "לפני האוהדים, שהם מסורים ומדהימים, אלה החיים שלנו, זאת הקריירה שלנו. המצב הזה מדכא אותנו מאוד. קשה להסביר דברים כאלה. אני חלק מהמערכת אבל זמן קצר פה. קשה לי להצביע על מה בדיוק לא עובד. הסגל בינוני? אני לא חושב. יש פה סגל אולי גדול מדי של שחקנים טובים ומוכשרים. הסגל השני יכול להתמודד חזק בצמרת".

עדכון ראשון: 08:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully