וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "התרגשתי, מרוצה מאוד ממה שראיתי"

31.12.2014 / 21:49

מאמן מכבי חיפה נותר אופטימי אחרי הבכורה: "מה שחשוב זה ששיחקנו טוב וסגרנו אותם מצוין". קינן: "לא חושב שהייתה עבירה וספק אם זה היה בתוך הרחבה". חשש מחבלה חמורה בברכו של מויאל

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי חיפה ירדה הערב (רביעי) מאוכזבת אחרי ההפסד בגמר גביע הטוטו. הירוקים נראו טוב ברוב שלבי המשחק נגד מכבי תל אביב, אבל סיימו עם הפסד 2:1 בבכורה של מרקו בלבול על הקווים. הירוקים קיוו להניף בפעם החמישית בתולדות המועדון את התואר השלישי בחשיבותו בישראל, אבל שער עצמי של מתן אוחיון (41) ועוד פנדל שנוי במחלוקת של ניקולה מיטרוביץ' (82) הכריעו את ההתמודדות לטובת האלופה, שספגה גם היא משער עצמי של איתן טיבי (53).

במכבי חיפה קיים חשש לחבלה חמורה בברכו של קובי מויאל שנפצע במחצית הראשונה והוחלף כאשר הוא ייבדק מחר. יוסי בניון ספג מכה יבשה בברך ויהיה במעקב.

יוסי בניון, מכבי חיפה, מול איתן טיבי, מכבי תל אביב. קובי אליהו
שוב נותרו מאוכזבים. יוסי בניון/קובי אליהו

מרקו בלבול, מאמן מכבי חיפה, אמר בסיום: "מה שחשוב זה ששיחקנו טוב היום וסגרנו אותם מצוין. השערים נבעו מטעויות שלנו ולא ממשהו שהם יצרו. הגענו להרבה מצבים, אני מרוצה מאוד ממה שראיתי, יש לנו עוד הרבה מה לשפר".

מכבי תל אביב זכתה בגביע הטוטו

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מנהל מכבי חיפה אדורם קייסי עם מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. קובי אליהו
"יש לנו סגל מצוין". בלבול עם קייסי/קובי אליהו

על הפנדל שנשרק לזכותה של מכבי תל אביב אמר בלבול: "אני אף פעם לא מדבר על שופטים, בטח לא היום. היינו צריכים להבקיע שער או שניים וזה היה גומר את המשחק, אבל זה חלק מהעניין". על האפשרות שיבצע שינויים בסגל, אמר בלבול: "יש לנו סגל מצוין. אם בעתיד נצטרך לעשות חיזוק בעמדה כזו או אחרת, נחשוב על זה ונעשה".

בלבול גם שיתף לגבי התחושות שלו ממשחק הבכורה כמאמן מכבי חיפה, ואמר: "אני זוכר את המשחק הראשון שלי כשחקן והיום אני עומד על הקווים, זה מרגש. רציתי לנצח אבל נצטרך להמשיך לעבוד קשה כדי להשתפר".

השופט מנשה משיח מניף כרטיס צהוב לעבר דקל קינן. קובי אליהו
לא מבין את ההחלטה. דקל קינן/קובי אליהו

בלם מכבי חיפה, דקל קינן, שחזר להרכב אחרי זמן רב כאשר העבירה שלו על ברק בדש הובילה לפנדל השנוי במחלוקת, מנתח: "אני חושב שהיה משחק אגרסיבי על הכדור, אני לא חושב שהיה פאול ואני בספק אם זה היה בתוך הרחבה. השופט החליט אחרת, זה מבאס להפסיד ככה, אבל זה הכדורגל".

על השינוי במכבי חיפה ציין קינן: "התקבלה החלטה מעליי להחליף מאמן וכל מה שנותר לי זה להתאמן ולשחק טוב כשנותנים לי את הצ'אנס. אנחנו שיחקנו כקבוצה חזקה, לא זוכר שמכבי תל אביב סיכנה הרבה את השער, והיום עשינו צעד ראשון".

התואר השלישי בחשיבותו צהוב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully