וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: 1.1

קרלוס טבס לא רוצה להאריך חוזה ביובנטוס, מנצ'סטר סיטי מוכנה לשלם 25 מיליון ליש"ט עבור חלוץ סוונסי ווילפריד בוני, זלאטן מתייחס לשמועות על מעבר לרומא, ג'רארד עוזב את ליברפול?

העברות

* ווסט ברומיץ' הודיעה רשמית על מינויו של טוני פוליס למאמנה, יממה לאחר שסיכם סופית את תנאיו. מאמן קריסטל פאלאס לשעבר חתם על חוזה לשנתיים וחצי אצל הבאגיס.

קרלוס טבס יובנטוס חוגג שער. רויטרס
לא חושב על הישארות ביובנטוס אחרי 2016. טבס/רויטרס

שמועות

* על פי דיווחים שהולכים וגוברים באנגליה, סטיבן ג'רארד צפוי להודיע מחר שהוא עוזב את ליברפול ועובר לקבוצה ב-MLS/

* בתקשורת הספרדית מדווחים על שני שחקנים שעשויים לעזוב את ריאל מדריד וברצלונה בינואר. מדובר בסמי חדירה ודני אלבס, שני שחקנים שהחוזה שלהם מסתיים בקיץ הקרוב.

* ב'מארקה' טוענים שיונייטד תרכוש ממונאקו את רדמאל פלקאו בינואר תמורת 40 מיליון יורו.

* חלוץ יובנטוס קרלוס טבס עצר את המשא ומתן על חוזה חדש בשורות הביאנקונרי. "אני רוצה לכבד את החוזה שיש לי עד 2016, וכרגע אני לא מרגיש שאני רוצה להאריך אותו", אמר טבס. כשנשאל אם הוא רוצה לחזור לבוקה ג'וניורס, השיב: "קשה להגיד כרגע. הספקולציות משגעות אותי".

* באנגליה מדווחים שמנצ'סטר סיטי החלה משא ומתן עם סוונסי לגבי ווילפריד בוני, והיא מוכנה לשלם עבורו 25 מיליון ליש"ט. החלוץ בן ה-26 מחוף השנהב משחק בסוונסי מאז 2013.

* מאמן סאות'המפטון רונאלד קומאן רוצה להחתים את מגן הקבוצה הבלגי טובי אלדרווירלד, שהושאל אליה מאתלטיקו מדריד.

* החלוץ הניגרי שולה אמאובי ביטל את חוזהו בקבוצת גזיאנטפ מהליגה הטורקית השנייה, ומקורביו טוענים כי הוא עומד לחזור לניוקאסל.

* מאמן ווסט ברומיץ' טוני פוליס רוצה שחלוץ סטוק סיטי פיטר קראוץ' יהיה הרכש הראשון שלו כמנג'ר הקבוצה. "דיילי סטאר" מדווח שפוליס יחתום היום על חוזה לשנתיים וחצי בווסט ברומיץ'.

* ליברפול בוחנת אפשרות להחתים את הכישרון האמריקאי הצעיר ברוקס לנון. האדומים כבר ניסו בעבר לצרף את הקשר בן ה-17 אך בעיות ויזה מנעו זאת. עתה נראה שהבעיות הביורוקרטיות נפתרו, וייתכן שיצטרף לקבוצה מאנגליה.

* זלאטן איברהימוביץ' התייחס לשמועות על מעבר אפשרי מפ.ס.ז' לרומא: "היו כאלה שהכריזו שאני חוזר לסרייה A אבל זה לא נכון, יש לי עוד שנה עם פ.ס.ז', ורק אחריה אראה מה קורה".

* בורוסיה מנשנגלדבאך מעוניינת לרכוש את ת'ורגן הזאר, אותו צ'לסי השאילה לה. לפי "דיילי מייל" המועדון הגרמני הציע תמורת הבלגי בן ה-21 סכום של 6.8 מיליון ליש"ט. ת'ורגן הזאר הוא אחיו הצעיר של אדן הזאר, שמשחק בצ'לסי.

* "גרדיאן" הבריטי מדווח שמנ'צסטר יונייטד מוכנה לשלם 20 מיליון ליש"ט עבור המגן הימני של אברטון שיימוס קולמן. ביונייטד חושבים לצרף את שיימוס בקיץ, אבל ייתכן שהמאמן לואי ואן חאל ירצה להחתימו מידית כדי לחזק את ההגנה.

* באיטליה מדווחים שפיורנטינה שוקלת להחזיר לשורותיה את כוכבה לשעבר אדריאן מוטו. הרומני בן ה-35 שיחק בעבר חמש שנים במדי הויולה, ובעקבות מכת הפציעות בהתקפה, האיטלקים יבדקו מהו כושרו, לאחר שעזב את פלויישט.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פאריס סן ז'רמן. רויטרס
לא עוזב את פריס. איברהימוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully