וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו מודה: "במשחקי גמר לא צריך לתת הצגות, צריך לנצח"

31.12.2014 / 21:55

מאמן מכבי תל אביב לא יצא מגדרו בעקבות הזכייה בגביע הטוטו: "כשמחליפים שלושה-ארבעה שחקנים מרכזיים בהרכב, הכול משתנה". ייני: "זכיתי בשתי אליפויות, אבל כל תואר הוא חוויה גדולה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

זה לא היה אסתטי במיוחד ואפילו די משונה, למען האמת, אבל מכבי תל אביב יכולה לחגוג הערב (רביעי) תואר ראשון העונה - זכייה בגביע הטוטו. האלופה גברה 1:2 על מכבי חיפה באצטדיון בנתניה במשחק מוזר, שכלל שני שערים עצמיים, פנדל מפוקפק ויכולת פושרת למדי מצד שתי הקבוצות. למרות שפאקו הותיר את כוכבו הגדול ערן זהבי מחוץ לסגל, ועל אף העובדה שפתח עם הרכב משני, הצהובים היו אלה שפתחו טוב יותר. שער עצמי אומלל של מתן אוחיון בדקה ה-41 קבע 0:1 למכבי תל אביב, איתן טיבי השיב באותו מטבע וכבש עצמי משלו (53), אבל ניקולה מיטרוביץ' דייק מהנקודה הלבנה, אחרי פנדל מפוקפק, וקבע בדקה ה-82 את תוצאת המשחק.

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן אמר בסיום: "אני מאוד מרוצה, היה גמר טוב, היו לנו כבר משחקים טובים יותר. אומרים שבגמרים צריך לנצח, לא לשחק טוב ולתת הצגה. העיקר שניצחנו. כשמחליפים שלושה או ארבעה שחקנים, הכל משתנה. כל שחקן בסגל הראה שהוא מסוגל לפתוח בהרכב, התואר הזה מגיע לשחקנים. מכבי תל אביב יכולה לשחק טוב גם עם ערן זהבי איננו".

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן. קובי אליהו
מרוצה מהתוצאה, פחות מהדרך. פאקו/קובי אליהו

קפטן מכבי תל אביב שרן ייני הוסיף: "היו שלוש שנים מדהימות. חבל שהסמל של המדליה אדום. זכיתי בשתי אליפויות, אבל כל תואר זה מדהים. זו חוויה גדולה. אני חושב ששתי הקבוצות לא היו בערב גדול, היינו מסוכנים לפרקים, היה משחק משונה, אבל זה שניצחנו מראה הרבה על האופי שלנו. אני מבסוט.

על המשחק מול הפועל באר שבע ביום שני: "צריך להיות משחק ענק מול באר שבע. בכדורגל אתה לא חי את העבר, אתה מסתכל משחק אחד קדימה. המטרה שלנו זה להיאבק על כל התארים כל הזמן, אנחנו נמשיך לעבוד קשה".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב זכתה בפעם הרביעית בגביע הטוטו

לכתבה המלאה
מכבי תל אביב זוכה בגביע הטוטו. קובי אליהו
זכייה רביעית בתואר. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/קובי אליהו
התואר השלישי בחשיבותו צהוב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully