וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי וויגאן הורחק לחודש וחצי בשל הערות אנטישמיות

דייב ווילן שטען ש"היהודים רודפים אחרי כסף יותר מאשר כל אחד אחר" כאשר ניסה לגונן על מינויו של מקאיי גם נקנס בסכום של 50 אלף ליש"ט ויידרש לבצע פעילות חינוכית במסגרת ההתאחדות האנגלית

דייב ווילן, וויגאן, אחרי גמר הגביע. רויטרס
יערער על העונש? דייב ווילן/רויטרס

הבעלים של וויגאן, דייב ווילן, שעמד במרכזה של שערורייה אנטישמית בשבועות האחרונים, הורחק למשך חודש וחצי וספג קנס בגובה 50 אלף ליש"ט בעקבות הערות שאמר בשיחה עם עיתונאי כנגד יהודים וסינים. לבעלים בן ה-78 יהיה שבוע לערער על ההחלטה שבמסגרתה הוא יידרש גם להעביר פעילות חינוכית במסגרת ההתאחדות האנגלית.

כזכור לפני כחודש ווילן נשפט, אבל הכחיש כי ההערות שהשמיע במסגרת ראיון עיתונאי הן גזעניות. בין השאר הוא אמר בראיון ל"גארדיאן" כי הוא מאמין ש"היהודים רודפים אחרי כסף יותר מאשר כל אחד אחר". במקרה נוסף הוא התבטא גם נגד הסינים ואמר שאין שום דבר חריג לקרוא להם "צ'ינק" (סיני קטן). בעקבות הדברים הללו, אחד מנותני החסות על החולצות של המועדון, חברת פרמייר רנג', הודיעה שהיא לא מאריכה את ההסכם שיש לה עם וויגאן.

במסגרת אותו ראיון ניסה ווילן להסביר את ההחלטה למנות את מאלקי מקאיי למאמן הקבוצה וזאת על אף שהמאמן נמצא תחת חקירה של ההתאחדות האנגלית בנוגע להתבטאויות גזעניות ואנטישמיות באמצעות הדואר האלקטרוני ומסרונים שהעביר כששימש כמאמן קרדיף. ווילן התנצל על הפרשנות של הדברים שיוחסו לו.

הבעלים של וויגאן: "היהודים רודפים אחרי כסף יותר מאחרים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully