וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלי הקבוצות ביורוליג מעריכים: מכבי תל אביב לא תעפיל לפיינל פור

פורסם המשאל המסורתי, בו מנהלי הקבוצות עונים על שאלות בשלל קטגוריות. אלופת העונה שעברה קיבלה רק 8% מהקולות ביחס לשאלה מי תעלה לפיינל פור. ומי הוכתר כמאמן הטוב באירופה?

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
יישאר מחוץ לפיינל פור? גודס/GettyImages

משחקי הטופ 16 יצאו לדרך כבר אתמול (שלישי), וביורוליג כבר מנסים להעריך את יחסי הכוחות. היום פורסם המשאל המסורתי, בו המנהלים המקצועיים של כל הקבוצות המשתתפות בשלב השני של המפעל ענו על שלל שאלות, ובין היתר שיערו אילו קבוצות תעפלנה לפיינל פור. חמשת הקבוצות שקיבלו את מירב הקולות הן צסק"א מוסקבה (95.8% מהקולות), ברצלונה (91.6%), ריאל מדריד (91.6), פנרבחצ'ה אולקר (54.1%) ואולימפיאקוס (54.1%). מכבי תל אביב, אם תהיתם, קיבלה רק 4% מהקולות בתשובה לשאלה זו.

מכבי תל אביב, למרות היותה אלופת העונה שעברה, זכתה להתעלמות כמעט מוחלטת ביחס לרוב השאלות. הצהובים קיבלו 8% מהקולות בתשובה לשאלה מיהי היריבה מולה הכי קשה להתמודד. מי שקיבלו את רוב הקולות הן שוב אותן שלוש קבוצות, צסק"א (33.3%), ריאל מדריד (16.6%) וברצלונה (16.6%). הקבוצה של גיא גודס אף קיבלה 8% מהקולות ביחס לשאלה מיהי הקבוצה הכי מהנה ביורוליג, ודורגה אחרי ברצלונה (29.1%), ריאל מדריד (25%), צסק"א מוסקבה (12.5%) והכוכב האדום בלגרד (8.3%).

דימיטריס איטודיס מאמן צסק"א מוסקבה. ברני ארדוב
זוכה להערכה גדולה. איטודיס/ברני ארדוב

הממצאים המפתיעים במשאל עלו ביחס לשאלה מיהו המאמן הטוב ביורוליג. מי שנותר מחוץ לשלישייה המובילה, באופן מדהים למדי, הוא ז'ליקו אוברדוביץ', המאמן המעוטר באירופה, שקיבל רק 12.5% מהקולות. דימיטריס איטודיס, שרושם את עונתו הראשונה ביורוליג עם צסק"א, דורג ראשון עם 29% מהקולות, לפני צ'אבי פסקוואל (20%) ודושאן איבקוביץ' (16.6%).

חלקו השני של המשאל, שיכלול קטגוריות ספציפיות על שחקנים, יפורסם בהמשך השבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

צפו בסרטון המרכז את ממצאי המשאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully