וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין: שרצקי הורחק משלושה משחקים, גורדנה משניים

הבעלים של קרית שמונה ספג קנס לאחר שבדוח השיפוט ציין לירן ליאני כי שרצקי גער בו: "לקחת לי את האליפות" ו"אתה לא משתפר", ואמר: "זה מגיע לי". קשר באר שבע יחמיץ את מכבי תל אביב במחזור הקרוב

one

כבכל יום רביעי, בית הדין של ההתאחדות לכדורגל התכנס כדי לדון באירועי המחזור האחרון בליגת העל. במוקד עמד הבעלים של עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי, שהורחק משלושה משחקים בפועל ונקנס בסכום של 3,000 שקל לאחר שהוא הורשע בסעיף של התנהגות בלתי הולמת.

כזכור, בדוח השיפוט צוין כי שרצקי נכנס לחדר ההלבשה בסיום המשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני תוך שהוא מוחה בהפגנתיות על אופן השיפוט. במסגרת אותו דוח ציין לירן ליאני כי שרצקי אמר לו בין השאר: "לקחת לי את האליפות" ו"אתה לא משתפר". בסופו של דבר שרצקי הסכים לעזוב את חדר ההלבשה של השופטים רק לאחר בקשות חוזרות ונשנות. במסגרת העונש שהוטל עליו, שרצקי גם ספג קנס על תנאי בגובה של 5,000 שקל.

"זה העונש וזה מגיע לי. זה לא משנה את דעתי לגבי השופט", ציין שרצקי לאחר קבלת העונש. "אם הוא ילמד מזה ויבין שזו לא פגיעה להגיד לו להשתפר, תמורת 3,000 שקל לשיפור רמתו זה שווה את זה, מה גם שאני עוזר להוריד את הגירעון. אני חושב שהעונש מגיע לי".

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
יישאר ביציע. איזי שרצקי/אדריאן הרבשטיין

כמו כן, התקיים דיון בעניינו של קשר הפועל באר שבע, רועי גורדנה, שהורחק ב-22 בחודש במשחק נגד בית"ר ירושלים. כזכור, גורדנה ספג כרטיס אדום ישיר לאחר שבעט בארסו בזמן ששכב על הדשא. גורדנה הורשע בסעיף של פגיעה בשחקן יריב, ומלבד ההרחקה האוטומטית הוא הורחק גם משני משחקים נוספים. המשמעות היא שמלבד המשחק נגד הפועל פתח תקוה שגורדנה החמיץ, הקשר לא יוכל לשחק גם נגד מכבי תל אביב ביום שני.

דיון שאמור היה להתקיים היום בעניינה של מכבי חיפה שעמדה לדין בסעיף של התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדיה נדחה בשבוע. כזכור, במשחק האחרון נגד בית"ר ירושלים צוינה בדוח השיפוט תקרית לפיה בזמן העלייה למחצית השנייה נזרקו סלילי נייר רבים מכיוון היציע שמאכלס את אוהדי הקבוצה ואחד מהם פגע בראשו של שוער בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully