וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגיעה ביחסים: נדחה כינוס החירום של הליגות המקצועניות

31.12.2014 / 16:43

אחרי שהוכרז מצב חירום בעקבות האיום בקיצוצים בהתאחדות, הכינוס, שאמור היה להיערך מחר, נדחה. הסיבה: נמגעים המחודשים בין משרד האוצר לבין ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה

יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני. מגד גוזני
הכינוס יידחה. עיני/מגד גוזני

בעקבות מגעים בין משרד האוצר לבין ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה, החליטו היום (רביעי) יו"ר ההתאחדות עופר עיני ויו"ר המנהלת יורם באומן לדחות את כנס החירום של הליגות המקצועניות, שהיה אמור להתקיים מחר.

אתמול נערכה פגישה בין יו"ר ההתאחדות עיני ליו"ר המנהלת באומן, בעקבות המכתב שנשלח ממשרד האוצר אל מנכ"ל ההתאחדות רותם קמר. באוצר ביקשו מההתאחדות להיערך למצב שלא יקבלו את מלוא סכום 80 מיליון השקלים, למרות השוויון 5:5 בהצבעה לביטול הסכם השיווק והעובדה שבמנהלת ראו בכך שמירה על המצב הקיים. בעקבות האירועים הללו, הוחלט לקיים כינוס חירום ולאחריו גם מסיבת עיתונאים משותפת להתאחדות ולמנהלת, אך לאור ההתפתחויות האחרונות, הן יבוטלו.

בכיר בהתאחדות לכדורגל אמר אתמול לוואלה! ספורט: "משרד האוצר החליט אולי לצאת למלחמה בטוטו, מלחמה שלנו איננה ברורה. משרד האוצר כנראה רוצה לקחת את הכדורגל הישראלי כבן ערובה. אנחנו לא נסכים לכך ולא נשלים עם קיצוץ מ-80 ל-50 מיליון שקל. המשמעות תהיה אחת: אם יהיה קיצוץ, לא יהיה כדורגל בארץ. נקודה. עיני ובאומן החליטו יחד שהם הולכים לסיפור הזה כיד אחת ויכול להיות ששניהם יתפטרו בעקבות קיצוץ כזה, אבל בהחלט יכול להיות שלא יהיה כדורגל ישראלי. לא המציאו כאן שום דבר חדש, הסכום הזה היה מקובל וידוע, ואף אחד לא עושה טובה לאף אחד כאן. אנחנו נערוך כינוס חירום של כל קבוצות ליגת העל והלאומית ונצא למאבק משותף. כל הקבוצות בנו תקציבים ובנו בעתיד על הסכומים האלה, ואי אפשר להפר את ההסכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully