וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה הגישה הצעה כספית לבלם יורדן מילייב

31.12.2014 / 15:15

הבולגרי שיחק בעבר כחצי שנה ברמת השרון. הקבוצה ממלאבס תחתים אותו רק אם הוא יקבל שחרור מקבוצתו המקדונית. בר און ממתין לתשובות ממכבי ת"א בנוגע למרגוליס, גולדברג ורייכרט

אמיר בן שמעון שחקן מ.ס. אשדוד מול יורדן מילייב שחקן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
בר און קיבל המלצות. מילייב משמאל/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה הגישה הצעה כספית רשמית לבלם הבולגרי יורדן מילייב וכעת ממתינים במועדון לראות אם הקבוצה בה הוא משחק במקדוניה, שקנדייה טטובו, תסכים לשחררו ללא תמורה. הבלם בן ה-27, ששיחק בהפועל ניר רמת השרון במשך חצי עונה ב-2012, נתן לאנשי פתח תקוה להבין שהוא רוצה לחזור לישראל. הוא גם הבהיר שהוא יכול להשתחרר מקבוצתו ללא תמורה.

מי שהמליצו למאמן עידן בר און על מילייב הם מאמן הכושר אורן מחניים והמגן הימני קובי מוסא, ששיתפו פעולה עם הבולגרי ברמת השרון. "אין לנו את היכולת הכלכלית לשלם לקבוצה ממקדוניה", אמרו בפתח תקוה. "מילייב אמר שהוא ישתחרר מהם בחינם וכולנו רוצים להאמין שזה מה שיהיה". הליגה במקדוניה נמצאת בפגרה של חודשיים וזה הזמן הכי טוב מבחינת מילייב לבקש את השחרור.

בפתח תקוה גם מחכים לתשובה ממכבי תל אביב באשר לשלושת השחקנים שבקבוצה היו מאוד רוצים לצרף. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בפתח תקוה ביקשו את גאל מרגוליס, בן רייכרט ושון גולדברג. בר און שעושה את קורס הפרו עם ג'ורדי קרויף, שוחח איתו וביקש את השחקנים. קרויף הבהיר כי הדברים תלויים במאמן פאקו אייסטרן והוא מחכה להחלטה שלו.

במחזור הקרוב תשחק פתח תקוה מול מכבי חיפה ושוב תחסר את המושאלים שחר הירש, דור כוכב ודור חוגי. בעקבות זאת יתופקד עמרי אלטמן כחלוץ המרכזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully