וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תועמד שוב לדין בגין הקריאות נגד שמעון מזרחי

31.12.2014 / 13:48

האדומים יועמדו לדין בשל הקריאות במשחקים נגד נס ציונה ומכבי תל אביב, כשבמשחק השני לא נעשו נסיונות לעצור את הקריאות. היועץ המשפטי דורש עונש כספי על סך 50 אלף שקלים

רמי כהן יו"ר הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
הקבוצה תיקנס? רמי כהן/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב קיבלה היום (רביעי) הודעה על כך שתעמוד לדין בעקבות קריאות של אוהדיה במשחקי הגביע נגד עירוני נס ציונה ומכבי תל אביב בשבוע שעבר. האדומים יועמדו לדין אחרי שבדוחות המשקיפים צוין שאוהדים של הקבוצה קראו "שמעון מזרחי תתאבד כבר" כמה פעמים. עוד צוין כי בעוד במשחק נגד נס ציונה הקבוצה ניסתה לנקוט בפעולות להפסקת הביטויים, במשחק נגד מכבי תל אביב היא לא עשתה זאת.

בהחלטה להעמדה לדין ציין היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד טל אור, כי זאת תהיה הפעם השישית העונה שהאדומים עוברים עבירה מהסוג הזה (התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים) והוא מבקש מבית הדין של איגוד הכדורסל להפעיל עונש של קנס כספי על סך 50 אלף שקלים שעומד על תנאי כנגד הקבוצה. כמו כן, אור מבקש לקבוע עונש נוסף על תנאי על סכום דומה. לעומת זאת, כמו בדיון הקודם, מבקש היועץ המשפטי שלא להפעיל את עונשי רדיוס שתלויים ועומדים נגד הקבוצה, זאת במטרה לאפשר לקבוצה לנסות להמשיך להילחם בתופעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully