וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד הפלא שרוצה לשבור את מעגל העוני ומרגש את ארגנטינה

דילן ר?א?ל?ס בן ה-11 היה מסתובב בשכונת העוני בה נולד וחובט בפירות עם מקל מטאטא שבור. היום הוא מכונה "מסי של הגולף" ו"טייגר וודס הבא", וחולם להוציא את משפחתו מהשכונה הקשה

דילן ראלס, עילוי גולף ארגנטינאי. AP
"הוא היה מסתובב ברחוב וחובט בכל מה שהוא רואה. עגבניות, לימונים, תפוחי אדמה. היה מכין כדור מגרביים ומשחק איתו". דילן/AP

דילן ר?א?ל?ס הוא עילוי גולף בן 11, שחולם לשבור את מעגל העוני של משפחתו וכבר זוכה לכינויים "טייגר וודס החדש" ו-"ליאונל מסי של הגולף". והסיפור שלו, שעודנו נכתב מדי יום ביומו, כאילו נלקח מסרט הוליוודי סוחט דמעות.

דילן הצעיר מתגורר עם משפחתו בשכונת העוני וייה 31 בבואנוס איירס. היכן שמתגוררים כ-40 אלף תושבים, מחציתם מהגרים ממדינות כמו פרגוואי, בוליביה ופרו. פחונים וזוהמה הם חלק מהנוף ודילן חולם: "בשכונה שלנו יש הרבה מקרי שוד, אני רוצה לעזוב. הדבר הראשון שאעשה אחרי שאכזה בטורניר הראשון יהיה להוציא את המשפחה שלי משם".

גולף היה ענף לא מוכר בכלל בווייה 31, אבל כשדילן ראה מודעה על שיעורים בחינם לילדים בני פחות מ-10, הוא שיכנע את סבו לקחת אותו לשם. "התחלתי לשחק עם מקל של מטאטא, אחרי שהמטאטא של אמא שלי נשבר", הוא סיפר, "הייתי חובט בפירות וירקות שהיו זרוקים על הרצפה בשוק. כל הזמן צפיתי בערוץ הגולף וניסיתי לעשות מה שהשחקנים המקצוענים עושים".

סבו חוליו, אישר: "הוא היה מסתובב ברחוב וחובט בכל מה שהוא רואה. עגבניות, לימונים, תפוחי אדמה. היה מכין כדור מגרביים ומשחק איתו. בשכונה התחילו להגיד עליו שהוא משוגע". כשדילן היה בן 10 השיעורים בחינם נגמרו, אבל הסב חוליו הצליח למצוא מאמן שהסכים לעזור.

בתוך כמה חודשים התברר שדילן הוא עילוי גולף גדול. הוא התאמן במועדון מקומי בבואנוס איירס, אבל עשה זאת עם מחבטים ישנים. כדורגלן נבחרת ארגנטינה לשעבר, קלאודיו "ביצ'י" בורגי הבחין בו והעניק לו את תיק המחבטים שלו, כולל המחבטים. ביצ'י שמאמן היום את ארחנטינוס ג'וניורס והדריך בעבר את בוקה ג'וניורס, נבחרת צ'ילה ואחרות, זוכה להכרת תודה עד היום מילד הפלא.

דילן כבר זכה בלא פחות מ-17 תארי ג'וניורס, כולל בתחרויות עם נערים יותר מבוגרים ומנוסים ממנו. תכניות טלוויזיה בארגנטינה פרסמו עליו כתבות וכך גם התקשורת הכתובה, ובתוך זמן קצר הוא הפך למפורסם. אחר כך הגיעה התקשורת הזרה הסיפור כבר הספיק לגעת בהרבה לבבות בחודשים האחרונים. בארגנטינה משוכנעים שהוא יהפוך לשחקן גולף מהצמרת העולמית. נמשיך לעקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully