וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי: "הכול ריכולים, אין לי עניין לעזוב את נתניה"

31.12.2014 / 8:50

הקפטן מכחיש שיעבור לקבוצה אחרת בינואר: "לא קיבלתי שום הצעה, הראש שלי נתון רק למכבי נתניה ולהצלחה שלה". מצב רוח שפוף בקרב השחקנים בעקבות הפרסומים על כך שחלקם ישוחררו

one

שחקנים במכבי נתניה קיבלו אתמול (שלישי) את הרושם שערן לוי עשוי לעזוב את הקבוצה עם פתיחת חלון ההעברות. הקשר ההתקפי התלוצץ עם חבריו באשר לעתידו המקצועי ולחלק מהשחקנים מעבר אפשרי שלו להפועל חיפה נשמע לרגעים כרציני. בשיחה עם וואלה! ספורט הכחיש קפטן מכבי נתניה אפשרות של עזיבה: "אני יודע מה מדברים ומה מרכלים, אבל לא קיבלתי שום הצעה ואין לי שום עניין לעזוב את מכבי נתניה. כנראה שהשם שלי יבוא תמיד טוב עם הפועל חיפה בגלל מה שעברתי שם בעבר, אבל הראש שלי נתון רק למכבי נתניה ולהצלחה שלה. יש לנו כאן אתגר גדול מאוד".

לוי, שלא אהב את ההתעסקות של התקשורת ביכולת של מכבי נתניה להסתדר בלעדיו, אמור לחזור להרכב אחרי שנעדר בשבת שעברה עקב צבירת כרטיסים צהובים. בשבת תצא הקבוצה למשחק חוץ בקרית שמונה והשחקנים היו מוטרדים באשר ליכולת הכלכלית של המועדון להוציא אותם להכנה מסודרת בבית מלון בצפון. אמש עדכנו במועדון כי נמצא ספונסר שיממן את הלילה בבית המלון והקבוצה תוכל להתכונן כראוי.

מצב הרוח של חלק מהשחקנים היה די שפוף באימון אתמול, זאת בעקבות כל הפרסומים על תכנית ההתייעלות במסגרתה יעזבו חלק מהם. הדלפת שמות העוזבים לתקשורת הכעיסה אחדים מהשחקנים, שאמרו: "זה ממש לא נעים להתאמן כך כשמדברים על זה שצריך לשחרר אותך כדי שהמועדון ישרוד".

בהנהלה מוטרדים מהעובדה שלא זורמות אליה הצעות טובות על לארי קאיודה. הבעלים אלי שגב שאמור להשלים עד סוף השבוע העברה של מיליון שקל לחשבון הבנק, אמר לגורמים במועדון כי אם לא תהיה הצעה טובה, הוא לא ימכור את הניגרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully