וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברו דומינגס: "כל כדורגלן ספרדי רוצה לשחק היום בגרמניה"

לפני שלוש שנים שיחקו בבונדסליגה שלושה ספרדים, היום יש שם 13. בלם מנשנגלדבאך מסביר: "אחרי המונדיאל כולם רוצים לבוא. הליגה הגרמנית מקבלת יותר ויותר חשיפה בטלוויזיה שלנו"

שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך, אלברו דומינגס. Michael Kienzler, GettyImages
נהנה מהאיכות וגם מהאווירה. דומינגס/GettyImages, Michael Kienzler

בשנים האחרונות יותר ויותר ספרדים עברו לשחק בליגה הגרמנית, ביניהם גם שחקנים בכירים כמו חאבי מרטינס וצ'אבי אלונסו. בעונת 2011-12 שיחקו בבונדסליגה שלושה ספרדים, בשתי העונות הבאות (2012-13, 2013-14) רצו ובעטו שם שישה, אבל העונה חלה עלייה חדה: לא פחות מ-13 ספרדים בליגה הגרמנית. בלם בורוסיה מנשנגלדבאך, אלברו דומינגס, ניסה להסביר.

"הטלוויזיה בספרד משדרת יותר ויותר משחקים מהבונדסליגה. מאז המונדיאל, כל שחקן ספרדי רוצה לשחק בגרמניה. מבחינתי זו אחת מהליגות הטובות בעולם. למשחקי חוץ מלווים אותנו 8,000 אוהדים, האצטדיונים תמיד מלאים ובשבילנו, השחקנים, זה נהדר. בספרד הרבה פעמים לא מגיע הרבה מאוד קהל בגלל השעות המאוחרות של המשחקים. ילדים לא יכולים לבוא לאצטדיון בשעה 22:00".

מנשנגלדבאך רכשה את דומינגס מאתלטיקו מדריד תמורת כשמונה מיליון יורו בקיץ 2012, אחרי שכבר ערך שתי הופעות במדים הלאומיים של ספרד. למרות שהוא הפך לשחקן בולט בליגה הגרמנית, הוא לא שיחק שוב בנבחרת ספרד. "למי שלא משחק בבאיירן מינכן זה קשה", הוא ניסה להסביר, "הרבה שחקנים נמצאים מתחת לרדאר, ולמאמני הנבחרת יותר קל להזמין שחקנים מהליגה הספרדית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully