וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: ירושלים יוצאת לחולון, ככל הנראה ללא קיצ'ן

30.12.2014 / 17:11

אחרי ההעפלה לחצי גמר הגביע, הקבוצה של דני פרנקו תנסה להתאושש גם בליגה, במסגרת משחק השלמה מהמחזור העשירי. האמריקאי אמור לנוח, בר טימור שוב ייעדר (20:40, ערוץ 1)

שחקן הפועל ירושלים דרווין קיצ'ן. מגד גוזני
אמור להתחיל לקבל מנוחה החל ממחר. קיצ'ן/מגד גוזני

שבוע משחקי גביע המדינה מאחורינו, וליגת העל חוזרת למגרשים כבר מחר (רביעי) במשחק השלמה מהמחזור העשירי בו תארח הפועל חולון את הפועל ירושלים (20:40, ערוץ 1, שופטים: אייל פוהרילס, ליאור בייניש ופיני רימון). המשחק נדחה מהמועד המקורי שלו בשל משחקיה של ירושלים ביורוקאפ, כשבמועד המקורי שלו האדומים היו במקום הראשון בטבלה. ניצחון של הפועל חולון יעלה אותה אל המקום החמישי בטבלה, ואילו ירושלים ללא קשר לתוצאת המשחק שלה, תחזור אל המקום השני.

אצל המארחת ישנה אכזבה גדולה מהיכולת בתקופה האחרונה. הקבוצה של אלעד חסין סופרת ארבעה הפסדים בחמשת משחקיה האחרונים, כשהאחרון שבהם, למכבי חיפה בשמינית גמר הגביע, כלל יכולת רעה מאוד במחצית השניה. בחולון יודעים שהפסד נוסף ידרדר אותם אחרי זמן רב למאזן שלילי בליגה, וירחיק אותם מחבורת הצמרת, והעובדה שהקבוצה שעומדת מולם היא אחת משתי הקבוצות החזקות בליגה לא מוסיפה לשקט באולם הפחים. שון דניאל הפצוע צפוי להמשיך להיעדר, ובחולון ירצו לעשות עבודה טובה בהרבה בריבאונד, אחרי שהפסידו 44:27 למכבי חיפה בחמישי בגביע בקטגוריה זו. מי שהתאושש מיכולת לא משכנעת לאחרונה הוא שלומי הרוש שקלע 17.5 נקודות בממוצע בשני המשחקים האחרונים, וביחד עם המאזן החיובי במפגשים נגד ירושלים, בקבוצה אופטימיים כי ניתן לקטוע את התקופה הרעה.

על אף ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה, בהפועל ירושלים לא מוכנים לחתום על כך שהמשבר שפקד את המועדון הסתיים. הקבוצה של דני פרנקו הפסידה את שלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, וגם נראתה לא טוב בשלבים רבים של המשחק נגד ראשון לציון ביום ראשון ברבע גמר הגביע, כשהתוצאה הישירה של התקופה הזאת היא איבוד המקום הראשון בליגה. ירושלים תגיע למשחק עם סגל חסר במיוחד, כשלבר טימור הפצוע בידו יצטרף ככל הנראה דרווין קיצ'ן שזקוק למנוחה של מספר שבועות כדי להתגבר על שבר המאמץ שמפריע לו. בירושלים צפויים לתת לגארד האמריקאי את המנוחה החל מהמשחק הקרוב, כדי לקבל אותו בכשירות מלאה לשלבים המכריעים של העונה. בהעדרו יקבלו יותם הלפרין, ברייסי רייט ואדם אריאל יותר דקות ואחריות בעמדות הגארד. אם לירושלים יש סיבה לאופטימיות היא העובדה שההפסדים שלה העונה בארץ היו רק במשחקי הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully