וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: ארז אדלשטיין נפגש עם מושל אינדיאנה

30.12.2014 / 15:51

מייק פנס, חובב כדורסל גדול, קיבל גופיה ממאמן הנבחרת ושוחח עימו על אפשרות של שיתוף פעולה בין איגוד הכדורסל לגורמי ספורט באינדיאנה. נשים: נמרוד מיטל יעמוד בראש צוות מקצועי אחד לנבחרת העתודה והנערות

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין לצד מושל אינדיאנה מייק פנס. איגוד הכדורסל
גם שמו של גל מקל עלה בשיחה/איגוד הכדורסל

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין העניק היום (שלישי) את גופיית נבחרת ישראל למייק פנס, מושל אינדיאנה, שהגיע ארצה כאורח משרד החוץ. פנס נחשב לחובב כדורסל מושבע והנהיג באינדיאנה את "יום לארי בירד" על שם השחקן הכי מפורסם שגדל במדינה והיום משמש כנשיא הפייסרס.

פנס, שנחשב בעיני רבים מועמד לתפקיד נשיא ארה"ב מטעם המפלגה הרפובליקנית, נשא דברי באירוע של לשכת המסחר ובאוזני אדלשטיין הביע צער על הפסד אינדיאנה הלילה לשיקגו.

השניים דיברו על כך שרק חוסר מזל מנע משחקן הנבחרת גל מקל לשחק בקבוצה ובהמשך דובר על אפשרות של שיתוף פעולה בין איגוד הכדורסל לגורמי ספורט באינדיאנה, שנחשבת לאחת ממדינות הכדורסל החשובות בארה"ב.

* ועדת הנשים התכנסה היום וקיבלה את המלצותיו של טל נתן, ראש האגף המקצועי נשים. לנבחרת הנערות, שתשחק בדרג א', ולנבחרת העתודה, ימונה צוות מקצועי אחד בראשות נמרוד מיטל, האיש שהוביל בקיץ האחרון את נבחרת הנערות לעלייה לדרג א' ומשמש כמאמן באקדמיה של האיגוד במכון וינגייט. המטרה בהחלטה הזו כפולה. ראשית לאפשר לחלק מהבנות הצעירות מנבחרת הנערות תקופת הכנה ארוכה יותר עם משחקים איכותיים ברמה גבוהה עם נבחרת העתודה ובמקביל להכין את נבחרת העתודה לקיץ 2016 אז תוכל להתמודד אף היא על עלייה לדרג א'. עם מיטל יעבדו טלי נוי בנבחרת העתודה, רועי לזר ויוני דנישבסקי בנבחרת הנערות. את נבחרת הקדטיות יאמן לירן בראל, שבשנתיים האחרונות היה עוזר מאמן בנבחרות הקדטיות והנערות, עוזרת המאמן תהיה נטע קרומר מהאקדמיה. את נבחרת אתנה ג'וניור (עד גיל 14) ימשיך לאמן רוני קאן, יחד עם תרזה לוינסקי וגלעד ערמון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully