וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דור מיכה חתם על חוזהו החדש, פאקו מתלבט בנוגע לשוער

30.12.2014 / 12:23

אחרי הסיכום, קשר האלופה חתם רשמית לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. הדילמה של פאקו: חואן פאבלו עשוי לחזור לסגל לגמר גביע הטוטו, ברק לוי יישאר בין הקורות?

דור מיכה הגיע הבוקר למשרדי מכבי תל אביב וחתם על חוזהו החדש בקבוצה מול מנכ"ל המועדון מרטין ביין. החוזה סוכם עקרונית כבר לפני מספר שבועות, אבל רק הבוקר חתם עליו הקשר שנמצא בכושר מצוין והחל לבשל גולים במשחקים בתדירות גבוהה. מיכה חתם על חוזה לשלוש שנים עם אופציה לשנה נוספת. החוזה יכנס לתוקף מהקיץ הקרוב ויסתיים ב-2018. הוא ירוויח בעונה הראשונה 220 אלף דולר נטו על פי חלוקה ל-160 אלף דולר שכר יסוד ו-60 אלף דולר נקודות על פי חישוב של אלף דולר לנקודת ליגה.

מיכה חזר באחרונה להיות מאוד דומיננטי במשחקים ופאקו מזהה כי הוא נותן למכבי תכונות שאין להרבה משחקני הקבוצה. מרבית השחקנים הקדמיים מתבססים על כוח ומהירות ואילו מיכה הוא בין הבודדים בקבוצה שיש לו הרבה תחבולנות וזריזות.

אף שמחר מצפה לקבוצה גמר גביע הטוטו, החליט פאקו לאפשר היום את יום המנוחה והקבוצה למעשה לא מתאמנת. מחר בבוקר יתכנסו השחקנים לאימון מוקדם ומשם ימשיכו לבית מלון בנתניה שם ישהו עד היציאה לאיצטדיון לקראת המשחק שיחל בשעה 19.30.

חואן פאבלו קיים אתמול אימון מלא והוא עשוי לחזור לסגל מחר. בקבוצה מרוצים מהיכולת של ברק לוי ששיחק בזמן שפאבלו היה פצוע ולא ברור עדיין למי ייתן פאקו לעמוד בין הקורות.

דור מיכה, מכבי תל אביב, חותם על חוזה חדש לצד מרטין ביין. מכבי תל אביב, אתר רשמי
נשאר צהוב. מיכה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully