וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 30.12: מרקו רויס סגר באתלטיקו מדריד?

בספרד טוענים שאתלטיקו סיכמה עם דורטמונד על צירוף מרקו רויס בקיץ, ריאל מדריד חומדת את אדן הזאר ושוקלת למכור את גארת' בייל, ליברפול וטוטנהאם נאבקות על סיידו בראהינו, מירנדה מועמד למנצ'סטר סיטי. כל ההעברות והשמועות מחלון ההעברות

one

בתקציר: ה-1:4 הגדול של ליברפול מול סוונסי

העברות

* מאורו סראטה, חלוצה הארגנטינאי של ווסטהאם עבר בדיקות רפואיות בק.פ.ר ויעבור בהשאלה לקבוצת התחתית מלונדון.

שחקן צ'לסי אדן הזאר (מרכז) חוגג שער נגד סאות'המפטון. AP
ריאל מדריד תצליח לשים עליו את ידה? אדן הזאר/AP

שמועות

* תכנית הטלוויזיה הספרדית "פונטה פלוטה" חשפה אמש כי אתלטיקו מדריד היא הקבוצה היחידה שהגיעה לסיכום עם בורוסיה דורטמונד בנוגע להעברת מרקו רויס. על פי הדיווח, אתלטיקו הקדימה את ריאל מדריד, ברצלונה ובאיירן מינכן ותחתים את הקשר בן ה-25 בקיץ, "אם לא יקרה משהו יוצא דופן".

* על פי דיווחים באנגליה, מנצ'סטר יונייטד מתכננת להגיש לאברטון הצעה עבור שיימוס קולמן המגן המצוין שלה.

* בדיילי אקספרס האנגלי יוצאים בפרסום מרעיש שלפיו ריאל מדריד שוקלת למכור את גארת' בייל למנצ'סטר יונייטד תמורת 127 מיליון יורו ולהשתמש בכסף הזה כדי לנסות ולהחתים את אדן הזאר, הכוכב הבלגי של צ'לסי.

* אפרופו גארת' בייל, בתכנית טלוויזיה בספרד דיווחו ביום ראשון שריאל דחתה הצעת עתק בסך 130 מיליון יורו מצ'לסי עבור הוולשי. אולם, ייתכן שהדיווח הזה היה חלק ממתיחה לכבוד ה-28 בדצמבר (1 באפריל של הספרדים).

* בספרד מדווחים שמנצ'סטר סיטי חומדת במירנדה, בלמה הברזילאי של אתלטיקו מדריד שמצידה תהיה מוכנה למכור אותו תמורת 20 מיליון ליש"ט.

* האם סרחיו ראמוס בדרך למנצ'סטר יונייטד? על פי דיווחים באנגליה, הקבוצה של ואן חאל מתכננת לפתות את בלם ריאל מדריד לעבור אליה עם שכר עתק של 105 אלף ליש"ט בשבוע.

* על פי דיווחים באיטליה, נאפולי סיכמה עם דנייפרו על החתמתו של איבן סטריניץ' המגן הקרואטי שלה שחוזהו בקבוצה האוקראינית הסתיים והוא יעבור בהעברה חופשית.

* באנגליה מדווחים שליברפול קרובה מאוד להחתים את סיידו בראהינו, חלוצה הצעיר של ווסט ברומיץ' והיא מוכנה לשלם עליו לא פחות מ-23 מיליון ליש"ט. גם טוטנהאם מעוניינת בשחקן.

* האם חאבייר סאביולה יחזור הביתה? באיטליה מדווחים שריבר פלייט מעוניינת להחזיר לשורותיה את "הארנבון" ותגיש לוורונה הצעה כספית עבור החלוץ.


* בדיילי מייל האנגלי מדווחים שארסן ונגר מאמנה של ארסנל מעוניין להחתים בחלון ההעברות את ווינסטון ריד המגן של ווסטהאם ומוכן לשלם עבורו 4 מיליון ליש"ט. הפטישים מצידם מנסים להחתים את השחקן על חוזה חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully